• Plantronics/

Plantronicsin historian suurin julkistus tuo uudet kuulokkeet juoksijoille, pelaajille ja matkailijoille

Uudet langattomat laatukuulokkeet: BackBeat FIT 3100 aktiivisille liikkujille, BackBeat GO 410 ahkerille matkaajille ja RIG PRO -kuulokkeet tosipelaajille.

Lehdistötiedote 11.9.2018

Plantronicsin kautta aikain suurin yksittäinen tuotejulkistus tuo joulumarkkinoille kahdeksan uutta kuulokemallia aktiiviseen liikuntaan, matkalla viihtymiseen ja pelaamiseen.

Langaton BackBeat FIT 3100 -sporttikuuloke pysyy mukavasti päässä reippaassakin kuntoilussa. Always Aware -teknologian ansiosta käyttäjä kuulee myös ympäristön ääniä, mikä lisää turvallisuutta lenkeillä.

Julkisissa liikennevälineissä ja asemilla on usein rasittavaa hälyä. BackBeat GO 410 -kuulokkeiden vastamelutoiminto pitää ylimääräiset äänet poissa, jotta musiikin tai podcastien kuunteluun voi keskittyä rauhassa, olipa kyseessä sitten päivittäinen työmatka tai lomalento. 12 tunnin akkukesto ja sulava muotoilu lisäävät käyttömukavuutta.

Uudet RIG 300-, RIG 400 PRO- ja RIG 500 PRO -mallit jatkavat Plantronicsin menestyksekkäiden pelikuulokkeiden sarjaa. RIG-kuulokkeita käyttävät ammattimaiset pelaajat eri puolilla maailmaa.

Edellä mainittujen lisäksi Plantronics julkaisee myös seuraavat uudet mallit:

BackBeat FIT 2100 on aktiivisen ihmisen kuuloke, jonka Always Aware -ominaisuus lisää turvallisuutta ulkona liikkuessa.
BackBeat FIT 350 tuo treenaajille langattoman mukavuuden, vakaan istuvuuden ja kuuden tunnin kuunteluajan.
BackBeat GO 810 sopii työ- ja lomamatkoille ja tarjoaa jopa 20 tunnin kuunteluajan. Korvan ympäröivät kuulokkeet takaavat keskittymisrauhan, oli kulkuvälineenä sitten lentokone, linja-auto tai metro.

Pelaajille äänimaailman aitous ja tarkkuus on yhtä tärkeää kuin terävä grafiikka. Pienilläkin yksityiskohdilla on suuri merkitys, olitpa sitten esports-turnauksia koluava ammattilainen tai kavereiden päihittämiseen pyrkivä satunnaispelaaja. Uudet Plantronics RIG -pelikuulokkeet tuovat ratkaisevan edun kaikille pelaajille pelialustasta riippumatta.

RIG 300 -sarja – pelaajan ensiaskel premium-kuulokkeiden maailmaan. Kevyet, mukavat ja avoimet korvakupit tarjoavat immersiivisen äänimaailman niin nuorille kuin vanhemmillekin pelaajille. Kuuloa suojaavan SoundGuard-tekniikan ansiosta äänenvoimakkuus ei nouse koskaan yli 118 desibelin.
RIG 400 -sarja – kilpailuhenkisille pelaajille suunnatun malliston RIG Game Audio Dial mahdollistaa äänenvoimakkuuden säädön otetta irrottamatta. Kuulokkeiden pehmusteet ovat mukavat ja sulkevat pois ulkopuoliset äänet, joten peliin keskittyminen ei häiriinny.
RIG 500 -sarja – suunniteltu korkean resoluution pelialustoille. Eksoskeleton-korvakupit lisäävät käyttömukavuutta, vähentävät häiritseviä ääniä ja antavat kilpailuissa ratkaisevan edun.

BackBeat-tuoteperheen uusien tuotteiden suositushinnat ovat seuraavat:
• BackBeat FIT 2100 on saatavilla neljässä eri värissä ja sen suositushinta on 99,99 euroa
• BackBeat FIT 3100:n värivaihtoehdot ovat musta ja harmaa, ja suositushinta 149,99 euroa
• BackBeat FIT 350:ssa on kolme eri värivaihtoehtoa, hinta 79,99 euroa
• BackBeat GO 410:n suositushinta on 129,99 euroa
• BackBeat GO 810 tulee saataville 149,99 euron hintaan
• RIG 300 -sarja on tarkoitettu Xbox One-, Playstation 4- ja Nintendo Switch -konsoleille sekä Windows 10 -PC-peleille, hinta on 39,99 euroa
• RIG 400 HC on tarkoitettu Xbox One- ja Playstation 4 -konsoleille 59,99 euron hintaan
RIG 500 -sarjassa on kolme mallia: PRO HC Playstation 4:lle 79,99 euroa, PRO-malli hintaan 99,99 euroa sekä PRO Esports Edition 149,99 euroa.

Lisätietoa, tuotekuvat ja testilaitepyynnöt:
Hanna-Maria Lifländer, Netprofile
hanna@netprofile.fi

Toni Stubin, Netprofile

Tietoja Plantronicsista
Plantronics on maailman johtava kuulokevalmistaja ja audiotekniikan edelläkävijä. Sen tuotevalikoima ulottuu yritysten viestintälaitteista kuluttajien bluetooth- ja pelikuulokkeisiin. Alun perin kaupallisen lentoliikenteen tarpeisiin kehitettyjä tuotteita käyttävät nykyään muun muassa hätäkeskukset, lennonjohtajat, kaikki Fortune 100 -listan yritykset sekä kuluttajat kaikkialla maailmassa. Lisätietoa: www.plantronics.com.