Plantronicsin kuulokkeiden avulla töihin keskittyminen on helppoa avokonttorissakin

Voyager Focus UC on ensimmäinen työpaikkojen yhdentyvään viestintään tarkoitettu langaton vastamelukuuloke

Tiedotusvälineille 15.9.2015

Yrityksille ja kuluttajille audioviestintälaitteita valmistava Plantronics on julkaissut Voyager Focus UC -kuulokemikrofonin, joka on alansa ensimmäinen langaton ja aktiivisella vastamelutoiminnolla varustettu kuuloke. Se auttaa toimistotyöntekijöitä keskittymään entistä paremmin vähentämällä hälyä ja muita häiriötekijöitä avoimissa työympäristöissä.

Voyager Focus UC on suunniteltu avokonttoreissa tai muissa meluisissa ympäristöissä työskenteleville, jotka haluavat poistaa taustahälyn voidakseen keskittyä puheluihin tai tarkkuutta vaativiin tehtäviin. Kuulokkeita on mukava pitää päässä vaikka koko työpäivän ajan, minkä lisäksi niissä on intuitiiviset ohjaustoiminnot, älykkäät anturit, äänihälytykset, laajakaistaääni ja hifi-tasoinen äänentoisto.

Yhdentyvään viestintään ja multimediasovellusten käyttöön tarkoitettu Voyager Focus UC tarjoaa premium-tason äänenlaadun, oli kyseessä sitten työpuhelu tai musiikin kuuntelu.

Voyager Focus UC takaa erinomaisen äänenlaadun puhelun molemmissa päissä. Korvien päälle tulevat kuulokkeet vaimentavat korkeataajuuksisia ääniä, kuten puhetta. Aktiivinen vastamelutoiminto puolestaan vaimentaa matalan taajuuden ääniä, kuten ilmastointilaitteen huminaa.

Kolme tarkkuussäädettyä mikrofonia vähentää vaimennusalgoritmien avulla esimerkiksi näppäimistöäänien ja vieressäpuhujien hälinän välittymistä puhelun toiseen päähän, mutta pitävät puhujan oman äänen selkeänä. Vastapuoli kuulee siis kuulokkeiden käyttäjän puheen, mutta ei ympäristön meteliä.

Voyager Focus UC pähkinänkuoressa:

• Laajennettu bluetooth-kantama: Jopa 45 metrin kantama akkua säästävällä sopeutuvalla virrankulutuksella.
  • Huolettoman mykistyksen takuu: Dynaaminen mykistystekniikka tunnistaa puheen ja ilmoittaa, jos mykistystoiminto on jäänyt päälle. Tällaista ominaisuutta ei ole vastaavissa kuulokkeissa ennen ollut. Lisäksi kuulokkeet voidaan määrittää laittamaan mykistys päälle aina päästä pois otettaessa ja kytkemään äänet takaisin, kun kuulokkeet laitetaan taas päähän.
  • Mukavat ja kestävät: Keinonahkaisten korvatyynyjen ja pehmeän korvaan mukautuvan muistivaahdon ansiosta kuulokkeita on mukava pitää päässä koko työpäivän ajan. Pehmustettu metallinen sanka takaa kuulokkeiden kestävyyden ja auttaa niitä pysymään napakasti ja turvallisesti päässä.
  • Anturiteknologia: Anturit tekevät kuulokkeiden käyttökokemuksesta intuitiivisen ja älykkään. Esimerkiksi puheluihin voi vastata laittamalla kuulokkeet päähän ja äänentoiston voi katkaista ottamalla kuulokkeet pois.
  • Valmis yhdentyvään viestintään: Voyager Focus UC on testattu kattavasti, jotta se tarjoaisi parhaan mahdollisen käyttökokemuksen Microsoftin, Ciscon, Avayan ja Huawein merkittävimpien ryhmätyösovellusten kanssa.

Tarkempia tietoja kuulokkeista on osoitteessa www.plantronics.com/uk/product/voyager-focus-uc/.

Voyager Focus UC tulee saataville syyskuussa 299 euron hintaan.

Plantronics on maailman johtava kuulokevalmistaja ja audiotekniikan edelläkävijä. Sen tuotevalikoima ulottuu yritysten viestintälaitteista kuluttajien bluetooth- ja pelikuulokkeisiin.
Alun perin kaupallisen lentoliikenteen tarpeisiin kehitettyjä tuotteita käyttävät nykyään muun muassa hätäkeskukset, lennonjohtajat, kaikki Fortune 100 -listan yritykset sekä kuluttajat kaikkialla maailmassa. Lisätietoa: www.plantronics.com

Lisätietoja, tuotekuvat ja testilaitepyynnöt:
Toni Stubin, viestintätoimisto Netprofile, 040 865 6560, toni@netprofile.fi