Plantronicsin Manager Pro tuottaa yrityksen puheviestinnästä dataa päätöksenteon tueksi

Uusi Plantronics Manager Pro v3.10 -ohjelmisto tarjoaa pääsyn kuulokedataan ja mahdollistaa räätälöityjen liiketoimintasovellusten kehittämisen.

Lehdistötiedote 10.10.2017

Nykypäivän organisaatioita ohjataan datalla. Yksi tärkeä tiedon lähde on kuitenkin usein vajaakäytössä: puhelujen äänidataa analysoimalla voi saada aivan uudenlaista näkymää liiketoiminnan kehittämiseksi.

Plantronics Manager Pro v3.10 on pilvipohjainen SaaS-palvelu Plantronicsin audioviestintälaitteiden hallintaan. Plantronics Manager Pron uuden version avulla äänidataa voi hyödyntää entistä monipuolisemmin. Ohjelmiston avoin Open Data Access API Suite -rajapinta mahdollistaa pääsyn laitteista kerättyyn dataan sekä räätälöityjen sovellusten kehittämisen.

Kanavakumppaneille Plantronics Manager Prosta on hyötyä mm. asiakassuhteiden kehittämisessä, jälleenmyyjille se puolestaan antaa mahdollisuuden hallita asetuksia etänä ja vastata nopeasti palvelupyyntöihin.

Uusi sovelluskehittäjille tarkoitettu Plantronics Manager Pro Developer Portal -sivusto sisältää tukimateriaalia, josta on apua uuden version käyttöönotossa.

Laajennettua analytiikkaa

Plantronics Manager Pro -ohjelmistoa on kehitetty sadoilta käyttäjiltä ympäri maailmaa saadun palautteen perusteella. Ohjelmisto sisältää neljä osiota audiodatan monipuoliseen analysointiin:

• Asset analysis huolehtii laitteiden hallinnasta ja keskitetyistä päivityksistä
  • Usage analysis antaa tärkeää tietoa äänilaitteiden käytöstä, kuten puheluiden kestosta ja kuulokkeiden käyttötavoista
  • Conversation analysis analysoi keskustelun ominaisuuksia, kuten päälle puhumista ja hiljaisia hetkiä. Uutena ominaisuutena Bluetooth Link Quality kertoo, milloin tietokoneen ja kuulokkeiden välisen langattoman yhteyden laatu on ollut heikko
  • Acoustic analysis seuraa akustisia tapahtumia ja päivittäistä melulle altistumista.

Uusi Bluetooth Link Quality -raportti on ainutlaatuinen ominaisuus, joka antaa tilannekuvan puheluiden äänenlaadusta. Sillä pääsee käsiksi puheluihin viikko-, päivä- ja tuntitasolla aina yksittäisiin puheluihin asti. Conversation analysis- ja Acoustic analysis -tukea on samalla laajennettu Voyager 3200 UC-, Voyager 5200 UC- ja Voyager 8200 UC -kuulokkeisiin.

Saatavuus
Plantronics Manager Pro on saatavilla Plantronicsin virallisilta jälleenmyyjiltä 143 maassa yhden tai kolmen vuoden tilauksena.

Lisätietoja: http://www.plantronics.com/uk/services/plantronics-manager-pro/.

Plantronics on äänitekniikan pioneeri ja kommunikaatioalan johtava toimija. Yritys luo älykkäitä ja mukautuvia ratkaisuja, jotka mahdollistavat yksinkertaisen ja selkeän viestinnän häiriöttömästi. Plantronicsin maailmanlaajuisesti tunnettuja ratkaisuja käyttävät niin kuluttajat kuin yritykset, ja ne ovat erinomainen valinta avokonttoreihin. Oli kyse sitten yhdistetystä viestinnästä, asiakaspalveluekosysteemistä, data-analytiikasta tai langattomista kuulokkeista, Plantronics tarjoaa asiakkailleen korkealaatuisia ja luotettavia viestintäratkaisuja nyt ja tulevaisuudessa. Lisätietoja osoitteessa plantronics.com.

Lisätietoja:
Toni Stubin