• Plantronics/

Plantronicsin uudet ammattikuulokkeet pitävät häiriöt poissa ja auttavat keskittymään töihin

Lehdistötiedote 9.2.2015

Plantronics on julkaissut neljä uutta yritysten yhdentyvään viestintään (UC, Unified Communications) tarkoitettua laitetta, joiden loistava äänenlaatu ja melunvaimennustekniikka auttavat työntekijöitä viestimään tehokkaasti riippumatta siitä, millaisessa ympäristössä työtä tehdään.

Blackwire 725 on Plantronicsin ensimmäinen yhdentyvän viestinnän käyttöön tarkoitettu stereovastamelukuuloke. Edullisen, johdolla varustetun kuulokkeen laajakaistainen ääni on ihanteellinen tietokoneen ääressä tehtävään asiakaspalvelutyöhön.

Bluetooth-liitännällä varustettu Voyager Edge UC on suunnattu jatkuvasti tien päällä oleville työntekijöille. Pienikokoisen USB-bluetooth-sovittimen ansiosta kannettavan tietokoneen ja kuulokkeiden välille saadaan erinomainen, laajakaistainen äänenlaatu. Voyager Edge UC:n moniin älykkäisiin ominaisuuksiin kuuluu muun muassa automaattinen puheluun vastaaminen, kun kuuloke asetetaan korvalle.

Calisto 610 on kannettava kaiutinpuhelin, jonka avulla konferenssipuhelun saa hetkessä pystyyn missä vain. Tavallisen kaiutinpuhelimen hinnalla saa helposti mukana kuljetettavan laadukkaan laitteen, jota on helppo käyttää minkä tahansa puheluohjelmiston kanssa.

Clarity 340 on tarkoitettu niille, joilla on haasteita näön, kuulon tai koordinaation kanssa. Sen ominaisuuksiin kuuluvat vahvistettu ääni, helppolukuinen näyttö ja selkeä äänenlaatu.

Hinnat ja saatavuus:
•    Voyager Edge UC, 149 € (ALV 0%), saatavilla heti (www.plantronics.com/uk/product/voyager-edge-uc)
•    Blackwire 725, 179 € (ALV 0%), saatavilla heti (www.plantronics.com/uk/product/blackwire-725)
•    Calisto 610, 99 € (ALV 0%), saatavilla heti (www.plantronics.com/uk/product/calisto-600)
•    Clarity 340, 149 € (ALV 0%), tulee saataville maaliskuussa (www.plantronics.com/uk/product/clarity-340)

Kuvia on saatavilla osoitteessa http://connectedpr.com/plantronics/media-library/

Lisätiedot, painolaatuiset kuvat ja testilaitepyynnöt:
Toni Stubin, viestintätoimisto Netprofile, toni@netprofile.fi, 040 865 6560

Maahantuojan yhteystiedot ja lisätietoja:
Insmat Oy, Jasper Karlsson, jasper@insmat.fi, 0201 550 559

Plantronics on maailman johtava kuulokevalmistaja ja audiotekniikan edelläkävijä. Sen tuotevalikoima ulottuu yritysten viestintälaitteista kuluttajien bluetooth- ja pelikuulokkeisiin. Alun perin kaupallisen lentoliikenteen tarpeisiin kehitettyjä tuotteita käyttävät nykyään muun muassa hätäkeskukset, lennonjohtajat, kaikki Fortune 100 -listan yritykset sekä kuluttajat kaikkialla maailmassa. Lisätietoa: www.plantronics.com