Uusi sivusto ja upea Bounce Live näytös

film2home uuden sivuston avajaiset tarkoittavat suurta elokuvajuhlaa. Fredrik ”Benke” Rydman esittää ja tarjoaa streettanssija Bouncen elokuvan ”Bounce Live på Nalen” näytöksen.  Tunnetut elokuva-arvostelijat kertovat omat vinkkinsä suosikkielokuvistaan, joita voit vuokrata edulliseen hintaan 0,10 euroa/kpl.

Uusi sivusto on tyylikkäämpi, elävämpi ja helpompi navigoida. Sen kunniaksi järjestämme sivun julkaisujuhlat. Fredrik ”Benke” Rydman, joka on tunnettu streetdance yhtyeestä Bounce, lähettää film2home kävijöille terveiset samalla kun näytetään yksinoikeudella hänen elokuvansa Bounce Live.

Uudella film2home sivustoille vierailevat kriitikot ovat valinneet 3kpl heidän lempielokuvista, jotka ovat yksinoikeudella katsottavissa erikoishintaan 0,10 euroa/kpl. Tarjous voimassa 24 ja 25 marraskuuta 2010.

Toivomme että vanhat ja uudet asiakkaat tulevat arvostamaan meidän modernisoitua  elokuvapalvelua. Kuten aina, olemme asettaneet asiakkaat etusijalle, kun olemme parantaneet  palvelumme toimivuutta. Tarjoamme myös Pohjoismaiden tunnetuimpien elokuva-arvostelijoiden omat suosikkileffojen vinkit. Näitä elokuvia voi avajaispäivänä vuokrata meiltä tarjoushintaan, kertoo Josefine Persson – film2home toiminnanjohtaja.

Tervetuloa film2home uuden sivuston julkaisujuhliin osoitteessa: http://www.film2home.fi

Lisää infoa:

Josefine Persson, film2home toiminnanjohtaja

Puh: + 46 70 269 5437

Sähköpostiosoite: josefine.persson@bonver.com

film2home infoa: film2home on Pohjoismaiden suurin elokuvien vuokrauksen ja myynnin kattava laillinen nettielokuvapalvelu. film2home tarjoaa asiakkailleen yli 3000 elokuvan kattavan valikoiman suoraan internetistä. film2home toimii tällä hetkellä Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. film2home tarjoaa elokuvia yhtiöiltä kuten Disney, Warner, Sony, Paramount, Nordisk Film, Fs-film ja monta muuta. Lisää infoa osoitteessa: www.film2home.fi

Avainsanat: