02 02 02 Palvelu auttaa MM-jalkapallon oraakkelina

Ensi sunnuntain finaaliin huipentuvat jalkapallon MM-kisat ovat innostaneet suomalaiset urheilufanit spekuloimaan kisamenestyjiä kaikin keinoin. Kärkisijoille yltäviä joukkueita on tiedusteltu Fonectan 02 02 02 Palvelusta koko kisojen ajan.

Voittajaveikkausten lisäksi jalkapallo on ollut soittajien mielessä muutenkin. Monet ovat olleet ihastuksissaan Saksan nuoren Thomas Müllerin ja Espanjan David Villan esityksistä, ja osa on purkanut puhelimessa pettymystään Lionel Messin vaisuun peliin. Erityisesti suomalaisten jalkapallofanien tunteita kirvoitti Hollannin ja Brasilian peli, joka sai monet tiedustelemaan, mihin voi valittaa pelaajien huonosta käytöksestä.

Voittajatiedustelujen ja tunteenpurkausten ohella 02 02 02 Palvelun työntekijät ovat vastailleet tiedusteluihin vuvuzeloista ja tarkistaneet soittajille muun muassa otteluiden lähetysaikoja, lopputuloksia ja maalintekijöitä.

– Eräs soittaja odotti innokkaana Kamerun-Hollanti peliä ja kyseli sen ajankohtaa, mutta harmillisesti kyseinen peli oli pelattu jo edellispäivänä. Teemme toki aina kaikkemme auttaaksemme asiakasta, mutta valitettavasti peliaikatauluun emme voineet enää vaikuttaa, Nollakakkosesta kerrotaan.

Fonecta on Suomen nopeimmin kasvava mediatalo ja yhteystietoalan markkinajohtaja. Fonectan myynnintehostamisratkaisuja käyttää 110 000 yritystä ja sen kattavien palveluiden kautta haetaan tietoa päivittäin yli 2 miljoonaa kertaa. Fonecta työllistää yli 1 000 ihmistä ympäri Suomea. Vuonna 2009 konsernin liikevaihto oli 185 miljoonaa euroa.