Accountor ostaa puolet PCP Partner Oy:n osakekannasta

Tänään julkistettavalla järjestelyllä PCP Partner Oy:n osakaspohja laajenee siten, että PCP:n nykyiset työntekijäosakkaat omistavat jatkossa yhtiöstä puolet ja Accountor Group toisen puolen.

Accountor on Pohjois-Euroopan johtava talous- ja palkkahallinnon palvelujen ja ohjelmistojen tarjoaja. Suomessa yrityksellä on yli tuhat talous- ja ohjelmistoalan osaajaa yli 30:ssä toimipisteessä ympäri maan.

Accountor tuottaa palveluiden lisäksi myös ohjelmistoratkaisuja asiakkuuksien ja sidosryhmien hallintaan, toiminnanohjaukseen, sähköiseen taloushallintoon, palkanlaskentaan, työvuorojen suunnitteluun sekä henkilöstöhallintoon. Accountorin ohjelmistodivisioonaan kuuluvat Mepco, Tikon, Procountor, Ecom, MaraPlan, TyövuoroVelho ja nyt myös PCP Partner.

PCP Partner Oy on tuottanut suomalaisia ICT palveluja vuodesta 1993 ja tarjoaa asiakkailleen privaattipilveä, hosting-ratkaisuja, end-to-end valvontaratkaisuja, konsultointia sekä asiantuntijapalveluita. PCP:n korkean käytettävyyden konesalit sijaitsevat Suomessa. Etä- ja lähitukiratkaisut yritysten loppukäyttäjätukeen kuuluvat myös tarjoamaan. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Espoossa, lähitukipisteet ympäri Suomea.

”PCP Partnerin liityttyä joukkoomme tuemme asiakkaitamme markkinoiden laajimman ratkaisu-, palvelu- ja laitevalikoiman avulla. Kaiken kokoiset yritykset ja konsernit, kunta-ala sekä julkishallinto voivat hyödyntää kauttamme ICT:n uusimpia mahdollisuuksia. Uskomme olevamme ykkösiä monipuolisuudessa, asiakaslähtöisyydessä, ketteryydessä ja kustannustehokkuudessa”, sanoo toimitusjohtaja Asko Schrey Accountorista.

”Nyt tehty omistusjärjestely antaa PCP:lle vahvan perustan tuotteiden ja palveluiden jatkokehittämiselle osana Accountorin ohjelmistoliiketoimintaa”, toteaa toimitusjohtaja Jouni Erkkilä. ”PCP:n vahva panostus yhteistyöhön Hewlett-Packardin kanssa erityisesti pilvipalveluiden ja konesalikapasiteetin osalta on jo nyt tuottanut merkittäviä tuloksia. Accountorin ohjelmistodivisioonaan liittyminen takaa näille palveluille merkittävän kasvun jo lyhyellä tähtäimellä.”

Asko Schrey, toimitusjohtaja, Accountor, puh. +358 40 500 1655, asko.schrey@accountor.fi
Jouni Erkkilä, toimitusjohtaja, PCP Partner Oy, puh. +358 40 500 4369, jouni.erkkila@pcp.fi

PCP Partner Oy on tuottanut suomalaisia ICT-palveluja vuodesta 1993. PCP tarjoaa asiakkailleen privaattipilveä, hosting-ratkaisuja, end-to-end-valvontaratkaisuja, konsultointia ja asiantuntijapalveluita. PCP:n korkean käytettävyyden konesalit sijaitsevat Suomessa. PCP tarjoaa myös etä- ja lähitukiratkaisuja yritysten loppukäyttäjätukeen. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Espoossa, lähitukipisteet ympäri Suomea. www.pcp.fi

Accountor – asiantuntija lähellä sinua.  Accountor on Pohjois-Euroopan johtava talous- ja palkkahallintopalvelujen osaaja, joka palvelee yli 30 000 asiakasyritystään yli 2000 asiantuntijan voimin seitsemässä eri maassa. Suomessa Accountorilla on tuhat talousalan osaajaa ja liki 30 erikokoista toimistoa ympäri maan – toimimme paikallisesti siellä, missä asiakkaammekin ovat.  Accountor on suomalainen Avainlippu-yritys. www.accountor.fi