Affecto rekrytoi Microsoftilta irtisanottuja huippuosaajia

Teknologiayritys Affecto on kiinnostunut rekrytoimaan Microsoftilta irtisanottavia asiantuntijoita. Affecto etsii joukkoonsa Tampereelle ja Helsinkiin erityisesti ohjelmistokehityksen ja analytiikan osaajia.

Suomessa on pula alamme huippuasiantuntijoista ja etsimme joukkoomme jatkuvasti uusia osaajia. Tällä hetkellä meillä on Suomessa yli 20 avointa työpaikkaa, joista moniin uskomme löytävämme osaajia Microsoft Mobilen toiminnan loppumisen myötä. Uskon, että Suomen työmarkkinoille vapautuvista henkilöistä useat tulevat löytämään mielenkiintoisia tehtäviä pienemmistä alan yrityksistä, sanoo Affecton Suomen toimintaa vetävä Henri Engström.

Affecton asiakkaat ovat nyt erityisen kiinnostuneita esimerkiksi kokonaisvaltaisen asiakastiedon hyödyntämisestä, mitattavasta johtamisesta, prosessien tehostamisesta sekä fyysisen ja digitaalisen maailman yhdistymisestä niin kaupassa kuin teollisuudessakin. Kasvanut kiinnostus näkyy uusina työpaikkoina, ja nyt kaivataankin etenkin ohjelmistokehityksen ja analytiikan asiantuntijoita.

Tarvitsemme lisää asiantuntijoita palvelemaan sekä yksityisen että julkisen sektorin toimijoiden tarpeita ja edistämään kanssamme intohimoisesti niin kansalais- kuin asiakaskokemusta. Uskomme vahvasti, että digitalisoinnin siivittämänä suomalaisten arki ja palvelut paranevat, Engström sanoo.

Yhtiö on kuluvan vuoden aikana rekrytoinut Suomeen jo noin 40 osaajaa ja panostaa hallittuun kasvuun.

Vaikka yrityksenä kasvamme ja tarvitsemme lisää työkavereita, keskitymme rekrytoimaan tarkasti valikoidun joukon osaajia. Meille uusi kollega ei ole vain yksi sadasta, vaan jokaista uutta affectolaista odottaa oma tiimi sekä valmiiksi mietitty työtehtävä, Engström toteaa.

Lue avoimista tehtävistä lisää Affecton verkkosivuilta.

Henri Engström, vt toimitusjohtaja, Affecto Finland, 040 5828410, henri.engstrom@affecto.com

Affecto on Pohjoismaiden suurin informaatio- ja analytiikkainnostunut teknologiayritys. Helsingin pörssissä listattu yritys muodostuu 18 toimiston asiantuntijaverkostosta, jossa työskentelee yli tuhat osaajaa Itämerta ympäröivissä maissa. Suomessa Affecto toimii mm. Helsingissä ja Tampereella. Affecto työllistää Suomessa yli 400 osaajaa.