Autoasi ja Raskone laajaan korjaamoyhteistyöhön

Suomen suurin kuorma-autojen ja pakettiautojen monimerkkikorjaamoketju Raskone Oy vahvistaa asemaansa myös henkilöautojen huollossa. Kymmenellä paikkakunnalla Raskoneen henkilöautohuolto on jatkossa Autoasi-ketjuun kuuluva korjaamo.

Raskoneen myös henkilöautoihin erikoistuneet korjaamot sijaitsevat keskeisillä paikoilla Helsingin Pasilassa, Hyvinkäällä, Joensuussa, Jyväskylässä, Kuusankoskella, Oulussa, Porissa, Rovaniemellä, Tampereella sekä Vaasassa. Korjaamot tarjoavat ammattitaitoista huoltopalvelua kaikille autoilijoille auton merkistä riippumatta. Suomen suurimpaan korjaamoketjuun liittyminen tuo Raskoneelle monipuolisen koulutuksen, alkuperäislaatuiset varaosat ja teknisen tuen henkilöautojen huolto- ja korjaustöihin. Huolto- ja korjaustöissä käytetyillä varaosilla on kolmen vuoden takuu.

Keskeinen syy korjaamoyhteistyöhön on Autoasin toimiva logistiikka, varaosien hyvä saatavuus alueellisesti sekä monipuoliset autojen huoltoon liittyvät tukitoiminnot. Autoasi-ketju on Suomen tunnetuin korjaamoketju ja sen muodostaa yli 270 itsenäistä, yrittäjävetoista korjaamoa ja 45 paikallistukkua. Raskone toimii 22 paikkakunnalla ja työllistää yhteensä 650 korjaamoammattilaista.

– Raskone on Suomessa vahva toimija kuorma-autojen, perävaunujen, päällirakenteiden ja pakettiautojen huollossa sekä korjauksessa. Liittymisellä Autoasi-ketjuun varmistamme korkealaatuisen osaamisen myös henkilöautojen huollossa. Autoasin maine ja toimintatapa nykyaikaisena ja palvelevana huoltokorjaamona sopii meille erinomaisesti, toteaa Raskoneen toimitusjohtaja Esa Mäkinen.

– Raskone on huoltanut henkilöautoja jo pitkään ja yrityksen mukaantulo Autoasi-ketjuun vahvistaa palveluitamme kuluttajille useilla paikkakunnilla. Haluamme tarjota asiakkaille miellyttävän kokemuksen heidän asioidessaan korjaamolla aina ajanvarauksesta auton luovutukseen ja tehtyjen töiden läpikäyntiin asti, sanoo Mercantile-konserniin kuuluvan Merca-Autoasin toimitusjohtaja Juha-Pekka Mäkinen.

Toimitusjohtaja Juha-Pekka Mäkinen, Merca-Autoasi Oy Ab, 010 770 2991,
juha-pekka.makinen@merca-autoasi.fi, www.autoasi.fi