Avatar-huuma villitsee vedonlyöjiä

Peliyhtiö Unibetin kautta lyödyistä Golden Globe -voittajavedoista yli puolet on laitettu suursuosion saavuttaneelle Avatar -elokuvalle.

Avatar on kallein koskaan tehty elokuva, joka rikkoo katsojaennätyksiä niin Suomessa kuin maailmalla. Unibetin kerroin Avatarin Golden Globe -voitolle on laskenut samaa tahtia kuin elokuvan suosio on noussut: alkuperäinen kerroin 5,00 on nyt 3,50. Huikeat 60 prosenttia kaikista parhaan elokuvan vedoista on laitettu Avatarille. Avatarin massiivisesta menestyksestä ja vedonlyöjien vankasta uskosta huolimatta Unibet uskoo edelleen, että eniten Golden Globe -ehdokkuuksia kerännyt elokuva Up in the Air nappaa voiton tammikuussa pidettävässä Gloden Globe -juhlassa. Unibet antaa Up in the Airille kertoimen 1,65. Golden Globet eli Kultainen maapallo -palkinnot jaetaan 17. tammikuuta Los Angelesissa. Palkinnot jakaa Hollywoodin ulkomaisten toimittajien yhdistys. Kultaisten maapallojen on yleensä arvioitu antavan viitteitä myös Oscar-voittajista. Unibetin kertoimet 67. Golden Globe Awards – Paras draamaelokuva Up In The Air 1,65 Avatar 3,50 The Hurt Locker 6,00 Inglourious Basterds 8,00 Precious: Based On The Novel Push By Sapphire 10,00 Lisää kertoimia Unibetin sivuilla osoitteessa: https://fi.unibet.com/betting/