Avatar räjäyttää pankin Oscar-gaalassa

Peliyhtiö Unibet uskoo, että megasuosittu 3D-elokuva Avatar korjaa potin sekä parhaan elokuvan että parhaan ohjauksen kategoriassa Oscar-gaalassa 7. maaliskuuta.

Tänä vuonna parhaan elokuvan tittelistä kilpailee Oscar-gaalassa ensimmäistä kertaa peräti 10 pitkää elokuvaa. Selkeä ennakkosuosikki on Avatar, jolle Unibet antaa kertoimen 1,35. Avatar pyyhkii kilpailijoillaan pöytää myös ohjauksen osalta: Unibetin kerroin James Cameronin ohjaukselle on 1,65. Parhaan miespääosan tittelissä roikkuu Jeff Bridges suorituksestaan elokuvassa Crazy Heart. Unibet antaa Bridgesille kertoimen 1,25. The Blind Side -elokuvassa vakuuttanut Sandra Bullock on Unibetin mukaan tiukasti kiinni parhaan naispääosan Oscarissa kertoimellaan 1,65. 7. maaliskuuta järjestettävä Oscar-gaala on jo 82. laatuaan. Tämänvuotisen palkintogaalan juontavat Alec Baldwin ja Steve Martin. Unibetin voittokertoimet Oscar-palkinnot 2010 Paras miespääosa Jeff Bridges - Crazy Heart 1,25 George Clooney - Up in the Air 4,50 Colin Firth - A Single Man 12,00 Jeremy Renner - The Hurt Locker 15,00 Morgan Freeman - Invictus 20,00 Paras naispääosa Sandra Bullock - The Blind Side 1,65 Meryl Streep - Julie & Julia 2,50 Carey Mulligan - An Education 7,50 Gabourey Sidibe - Precious 15,00 Helen Mirren - The Last Station 30,00 Paras ohjaus James Cameron - Avatar 1,65 Kathryn Bigelow - The Hurt Locker 1,80 Jason Reitman - Up in the Air 15,00 Quentin Tarantino - Inglourious Basterds 18,00 Lee Daniels - Precious 30,00 Paras elokuva Avatar 1,35 The Hurt Locker 2,75 Up In The Air 8,00 Inglourious Basterds 20,00 Precious 20,00 An Education 25,00 District 9 30,00 Up 50,00 A Serious Man 75,00 The Blind Side 80,00 Kaikkien palkintokategorioiden kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/