BB-trilleri päättyy Marikan juhliin

Vuoden 2010 Big Brother -kisassa on jäljellä enää kaksi päivää ja neljä kilpailijaa. Peliyhtiö Unibet luottaa loppuun asti syksyn kerroinkuningattareen Marikaan.

Sunnuntaina ratkeaa, kuka lähtee BB-talosta 50 000 euroa rikkaampana. Viimeisen viikon tunnelmat talossa ovat olleet paitsi haikeat, myös jännittyneet: ruudussa on nähty kovempaa riitelyä kuin kertaakaan aiemmin.

Punapää Marika on pysynyt jo viikkoja Unibetin suosikkina, ja peliyhtiö uskoo hänen pitävän johtoasemansa loppuun asti: Marikan voittokerroin on edelleen porukan pienin 1,75. Räväkän neidon voivat vielä haastaa aiemmilta kausilta tutut Niko N kertoimella 3,25 ja Nino kertoimella 5,00. Yllätyskorttina finaaliin luikahti Eetu, joka on viettänyt talossa huomattavasti vähemmän aikaa kuin muut finalistit. Unibet ei kuitenkaan vieläkään usko Eetun mahdollisuuksiin: hän saa porukasta reippaasti isoimman kertoimen 12,00.

Unibetin kertoimet
Big Brother Suomi 2010
Kuka voittaa?

Marika 1,75
Niko N 3,25
Nino 5,00
Eetu 12,00

Lisätietoja: Nils Anden nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com