Benitez pihalle, kenestä seuraaja?

Liverpoolia kuusi kautta valmentanut Rafael Benitez sai tänään lähtöpassit joukkueen peräsimestä pitkään jatkuneen huhumyllyn jälkeen. Peliyhtiö Unibet uskoo, että hänen seuraajakseen valitaan Aston Villaa tällä hetkellä valmentava Martin O’Neill.

Unibet tarjoaa pohjoisirlantilaisen O’Neillin valinnalle kerrointa 3,00. Liverpool-legenda Kenny Dalglish saa kertoimen 4,50, samoin kuin suomalaisille erittäin tuttu Roy Hodgson. Muita spekulaatioissa mainittuja nimiä ovat muun muassa Saksan entinen maalitykki Jürgen Klinsmann ja Ruotsin valmentajavelho Sven-Göran Eriksson.

Unibetin kertoimet

3.6.2010

Kenestä Liverpoolin seuraava päävalmentaja?

O'Neill, Martin 3,00

Dalglish, Kenny 4,50

Hodgson, Roy 4,50

Bilic, Slaven 15,00

Hiddink, Guus 15,00

Hughes, Mark 15,00

McLeish, Alex 17,00

Klinsmann, Jürgen 21,00

Rijkaard, Frank 25,00

Van Gaal, Louis 25,00

Blanc, Laurent 40,00

Eriksson, Sven-Göran 50,00

Koeman, Ronald 50,00

Keegan, Kevin 100,0

Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com