Berlusconi ei eroa, Ruotsi saa naispääministerin

Peliyhtiö Unibet tarjoaa tänäkin vuonna mahdollisuuden ennustaa maailman tapahtumia ensi vuoden aikana. Puhuttavimpia kansainvälisiä juoruja ovat erot, naimisiinmenot ja vauvat. Myös poliittiset ennusteet ovat maailmalla suosittuja: esimerkiksi italialaiset lyövät jo innokkaasti vetoa siitä, että Berlusconi ei eroa pääministerin paikaltaan. Länsinaapurissamme vetoa lyödään innokkaimmin päivänpolttavista uutisaiheista. Ruotsalaiset uskovat muun muassa, että Mona Sahlinista tulee seuraava pääministeri, USA:n dollarin arvo on ensi vuonna kahdeksan kruunua tai yli, mutta bensan litrahinta tuskin nousee yli 14 kruunun. Kuninkaalliset häätkin kirvoittavat valistuneita arvailuja perheenlisäyksestä; Victorian mahdollinen raskausuutinen palauttaa rahat veikkaajille vain nelinkertaisena. Kaikki vuoden 2010 Fortune Teller -vedot löytyvät Unibetin verkkosivuilta osoitteesta https://fi.unibet.com/betting/ Unibetin voittokertoimet Fortune Teller 2010 Eroaako Silvio Berlusconi Italian pääministerin tehtävästä vuoden 2010 aikana? Kyllä 6,00 Ei 1,10 Kertooko kruununprinsessa Victoria vuonna 2010 olevansa raskaana? Kyllä 4,00 Onko 1 USD arvoltaan 8 SEK tai enemmän vuoden 2010 aikana? Kyllä 1,55 Ei 2,30 Maksaako yksi litra 95-oktaanista bensaa yli 14 SEK vuoden 2010 kuluessa? Kyllä 2,10 Ei 1,65