BIGBANK aloittaa yhteistyön koko perheen Hupipuisto SnadiStadin kanssa

BIGBANK ja Helsingissä toimiva Hupipuisto SnadiStadi aloittavat yritysyhteistyön. Yhteistyön myötä pankki tukee koko perheen yhteistä liikunnallista harrastustoimintaa.

Kulutusluottoihin ja määräaikaistalletuksiin erikoistunut BIGBANK aloittaa yhteistyön Helsingin Ruoholahdessa toimivan koko perheen Hupipuisto SnadiStadin kummiyrityksenä. SnadiStadi tarjoaa lapsiperheiden nuorimmille jäsenille turvalliset ja kohtuuhintaiset harrastustilat monipuoliseen toimintaan.

”Meille on tärkeää, että saamme ydinbisneksemme lisäksi tuottaa hyötyä ja iloa ihmisille myös muilla tavoilla. Lapsiperheet ovat meillä lähellä sydäntä ja uskon, että heidän harrastusmahdollisuuksiaan palveleva yhteistyö menee oikeaan osoitteeseen”, BIGBANKin Suomen-maajohtaja Tuomas Riski sanoo.

Keväällä alkaneen yhteistyön syntymiseen vaikutti merkittävästi etenkin se, että yritykset kokivat toistensa arvot, ajatusmaailmat ja toimintatavat läheisiksi.

”Koska toimimme lasten parissa, joudumme luonnollisesti valikoimaan kumppanimme tarkkaan varmistuaksemme siitä, että arvomaailmat kohtaavat. BIGBANKin kohdalla tämä toteutui mainiosti. Arvostamme vilpittömästi heidän haluaan tukea lapsiperheiden harrastusmahdollisuuksia”, SnadiStadin toimitusjohtaja Tarmo Kirjonen kertoo.

Luvassa asiakastilaisuuksia ja päiväkotiretkiä

Yhteistyö SnadiStadin kanssa avaa BIGBANKille mahdollisuuden esimerkiksi tarjota vapaalippuja omille asiakkailleen tai tukea päiväkotien toimintaa maksuttomien päiväretkien muodossa.

”Lapsiperheet ovat vahvasti edustettuina omassa asiakaskunnassamme. Vapaalippujen ja päiväkodeille järjestettävien maksuttomien päiväretkien lisäksi aikomuksenamme on hyödyntää yhteistyötä tulevaisuudessa myös erilaisten asiakastilaisuuksien yhteydessä”, Tuomas Riski mainitsee.

Tällä haavaa yhteistyösuunnitelmissa on esimerkiksi BIGBANKin omille asiakkaille varattu perhepäivä kuluvan vuoden syksyllä. Lisäksi pankin maskottia, lapsiin vetoavaa sinistä elefanttia, tullaan näkemään mukana monissa SnadiStadin tapahtumissa ympäri vuotta – esimerkiksi pääsiäisen ja halloweenin yhteydessä.

”Odotan innolla, että pääsemme rakentamaan tiivistä yhteistyötä. Uskon, että toiminta yhdessä BIGBANKin kanssa poikii meille uusia kävijöitä ja tuottaa varmasti paljon iloa BIGBANKin asiakkaiden perheille”, Tarmo Kirjonen sanoo.

Noin vuoden ajan toiminut SnadiStadi tarjoaa lasten motorista kehitystä tukevia aktiviteetteja, joihin myös aikuiset pystyvät osallistumaan, sekä harrastustilat isompien lasten toimintaan, kuten erilaisiin street-lajeihin. Tiloihin kuuluu myös esimerkiksi aikuisille suunnattu golf-simulaattori puttausalueineen. Lisäksi SnadiStadissa järjestetään monipuolista kerho- ja leiritoimintaa.

Lisätiedot:
Tuomas Riski, BIGBANKin Suomen-maajohtaja, tuomas.riski@bigbank.fi, puh. 044 256 9485
Tarmo Kirjonen, Hupipuisto SnadiStadin toimitusjohtaja,
tarmo@hupipuisto.fi, puh. 040 592 9131

BIGBANK AS on talletuksiin ja kulutusluottoihin erikoistunut pankki, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Espanjassa ja joka tarjoaa tuotteitaan rajat ylittävänä palveluna myös Itävallassa, Saksassa ja Alankomaissa.

Hupipuisto SnadiStadi tarjoaa Helsingin Ruoholahdessa 3000 neliön sisätiloissa koko perheelle yhteistä, sekä vapaamuotoista että ohjattua toimintaa. Puiston palveluihin kuuluvat mm. liikennepuisto, minielokuvateatteri, seikkailupuistot isoille ja pienille lapsille, jättihiekkalaatikko ja omat alueet street-lajeihin sekä palloiluun.