Cap-Net hakee kasvua SAP-kumppanuuden kautta

Teknologiayritys Cap-Net tarjoaa jatkossa pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattua SAP Business One -liiketoimintaratkaisua. Cap-Net:n mukaan pk-yritykset tarvitsevat erityisesti välineitä myynnin ja asiakkuuksien hallintaan.

”SAP-kumppanuus on tärkeä tuki kasvustrategiallemme. SAP Business One on kansainvälinen ja vahva järjestelmä, jolla asiakkaamme voivat ohjata toimintaansa tehokkaasti ja saavuttaa tavoitteensa omien asiakkaidensa kanssa”, Cap-Net Finlandin myyntijohtaja Jarkko Oksa sanoo.

Cap-Net:n tavoitteena on hankkia vuoden 2013 loppuun mennessä Suomen markkinoilta yli 1 000 asiakasyritystä, jotka käyttävät kokonaisvaltaisesti yhtiön palveluja. Lisäksi yhtiön tavoitteena on olla valitsemillaan segmenteillä ja maantieteellisillä alueilla merkittävä web-liiketoimintaratkaisujen toimittaja.

”Cap-Net on tervetullut uusi kumppanuus SAP:n ekosysteemiin. Arvostamme Cap-Net:n läsnäoloa useilla paikkakunnilla sekä heidän kykyään toimittaa ratkaisuja palvelupohjaisesti. SAP Business One -ratkaisun lisäksi Cap-Net tarjoaa asiakkaalle kokonaisvaltaisen toimituksen. He tuovat asiakkuuksiimme lisäarvoa, jota tänä päivänä vaaditaan ratkaisutoimittajalta yhä enemmän ja enemmän”, SAP Finlandin ratkaisuasiantuntija Jari Vartiainen kertoo.

Pk-yrityksillä puutteelliset välineet liiketoiminnan hoitamiseen

”Uusien asiakkaiden hankkiminen ja yleensäkin myynnin onnistuminen mietityttää monia pk-yrityksiä. Toisaalta asiakkuuksien hallinta ja vuorovaikutus nykyisten asiakkaiden kanssa täytyy myös osata. Monilla pk-yrityksillä on näihin puutteelliset välineet. Uskomme, että toiminnanohjauksen merkitys ja käyttö tulee laajentumaan entisestään pk-yrityksissä. Cap-Net:n tavoitteena on toimia lähellä asiakasta”, Oksa kertoo.

Oy Cap-Net Finland Ab on vuonna 2004 perustettu teknologiayritys. Yhtiön toimipisteet sijaitsevat Outokummussa, Helsingissä ja Oulussa. Arvioitu liikevaihto vuodelle 2011 on 3,5 miljoonaa euroa, ja yhtiössä työskentelee 15 alan ammattilaista.

Lisätiedot:

Jarkko Oksa
Sales Director
Oy Cap-Net Finland Ab
0400 433 048

Jari Vartiainen
Channel Enablement & Solution Expert
SAP Finland Oy
040 725 0442

SAP on maailman johtava liiketoimintaratkaisujen* toimittaja. SAP tarjoaa sovelluksia ja palveluita, joiden avulla kaikenkokoiset yritykset yli 25 toimialalla voivat menestyä paremmin. SAP:llä on yli 105 000 asiakasta yli 120 maassa. SAP on listattu useissa eri pörsseissä, muun muassa Frankfurtin ja New Yorkin pörsseissä. Lisätietoja www.sap.com/finland

*SAP määrittelee liiketoimintaratkaisuihin kuuluviksi toiminnanohjausjärjestelmät ja niihin liittyvät sovellukset.