Caruna ja Pohjoisranta BCW monivuotiseen yhteistyöhön

Sähkönjakeluyhtiö Caruna ja strateginen viestintätoimisto Pohjoisranta BCW ovat käynnistäneet laajan yhteistyön syksyllä 2020. Yhteistyön tavoitteena on kehittää Carunan yhteiskunnallista viestintää, monipuolistaa viestinnän keinoja sekä tuoda ulkopuolista asiantuntijanäkemystä yhtiön kestävän maineen rakentamiseen.

Pitkäaikaiseksi kaavailtu yhteistyö sisältää muun muassa strategiseen viestintään ja hankesuunnitteluun, talousviestintään, sisällöntuotantoon ja vaikuttajaviestintään liittyviä toimeksiantoja.

”Toteutimme kevään ja kesän 2020 kuluessa mittavan kilpailutuksen, koska viestinnällä on erittäin tärkeä rooli yhtiömme tavoitteiden saavuttamisessa. Pohjoisranta BCW valittiin yhteistyökumppaniksi kokonaistaloudellisin perustein. Toimisto on tunnettu vahvasta strategisesta osaamisestaan ja kattavasta palvelutarjonnastaan. Tiimillä on runsaasti energia-alan kokemusta ja monipuolista näkemystä eri toimialojen asiakkuuksista. Lisäksi yhtiö kuuluu tunnettuun kansainväliseen ketjuun, jonka osaamista voimme myös tarpeen mukaan hyödyntää. Odotamme yhteistyöltä paljon”, Carunan viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Anne Pirilä kommentoi.

Pohjoisranta BCW:lle Carunan yhteistyön käynnistyminen on innostava avaus syyskaudelle.

”Energia-ala on koko yhteiskuntamme toimivuuden kannalta merkittävässä, suorastaan kriittisessä roolissa. On hienoa päästä tekemään yhteistyötä juuri Carunan kaltaisen, koko toimialaa kehittävän yrityksen kanssa. Yhtiö on mielenkiintoisessa vaiheessa monessakin mielessä. Olemme hyvin otettuja siitä, että saimme mahdollisuuden päästä kehittämään yhtiön mainetta yhdessä carunalaisten kanssa”, toteaa asiakkuudesta vastaava Senior Director Riitta Laine Pohjoisranta BCW:stä.

Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Anne Pirilä, Caruna, p. 050 5509480, anne.pirila@caruna.fi

Senior Director Riitta Laine, Pohjoisranta BCW, p. 040 5150551, riitta.laine@bcw-global.com

Caruna huolehtii sähkönjakelusta sekä ylläpitää, kunnostaa ja rakentaa säänkestävää sähköverkkoa noin 700 000 asiakkaalleen Etelä-, Lounais- ja Länsi-Suomessa, Joensuussa, Koillismaalla sekä Satakunnassa. Carunan yli 87 300 kilometrin mittainen sähköverkko on 76 kertaa Suomen pituinen.

Pohjoisranta BCW on strateginen viestintätoimisto, joka auttaa asiakkaitaan löytämään oman äänensä. Kokoamme yhteen analytiikan, strategisen suunnittelun, PR:n, vaikuttajaviestinnän, talousviestinnän, kriisiviestinnän sekä visuaalisen tuotannon ammattilaiset. Olemme osa Burson Cohn & Wolfea, joka on yksi maailman suurimmista täyden palvelun viestintätoimistoketjuista.

#wemovepeople. Lue lisää: www.bcw-global.com/fi