Digium ainoana yrityksenä jo viidettä kertaa TOP 30 joukossa Deloitten listauksessa

Johtava palautteenhallintaan ja tiedonkeruuseen keskittynyt ohjelmistopalveluyritys Digium on sijoittunut tuoreella Deloitten Technology Fast 50 -listalla TOP 30 joukkoon ainoana yrityksenä jo viidettä kertaa. Technology Fast 50 -listan tulokset julkistettiin 17.11.2010.

Deloitten globaaliin TMT (teknologia, media ja tietoliikenne) -toimialaryhmään kuuluva Technology Fast 50 -ohjelma on vuodesta 2005 lähtien listannut Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset. Nyt kuudetta kertaa järjestetyssä kilpailussa etsittiin Suomen nopeimmin kasvaneet teknologiayritykset ja kasvun mittarina käytettiin liikevaihdon kasvua viimeisen viiden vuoden ajalta.

”On upea saavutus, että Digium on ainoana yrityksenä sijoittunut listalla TOP 30 joukkoon jo viisi kertaa peräjälkeen,” toteaa Digium Oy:n toimitusjohtaja Matti Heikkonen.

Technology Fast 50 -voittajat osallistuvat automaattisesti EMEA Fast 500 -kilpailuun, jossa palkitaan EMEA-alueen 500 nopeimmin kasvavaa teknologiayritystä. Lista koostuu Euroopan, Afrikan ja Lähi-idän maiden voittajista.

Voimakasta kasvua Euroopassa

Lokakuussa yhtiö yhdisti voimansa norjalaisen QuestBack AS:n kanssa. Uudesta yrityskokonaisuudesta syntyi yritysten palautteenhallintajärjestelmien (EFM) toimittajien markkinajohtaja Euroopassa. Yhdistymisestä syntyneen yhtiön vuoden 2010 liikevaihdon on arvioitu yltävän 22 miljoonaan euroon.   QuestBackilla on toimintaa Suomen lisäksi 16 maassa.

”Digium on yksi Suomen nopeimmin kasvavista ohjelmistoyrityksistä, ja vahva kasvumme jatkuu edelleen. Yhdistymisemme QuestBack AS:n kanssa on tuonut merkittävää lisäarvoa asiakkaillemme ja vaikuttanut myönteisesti koko alan kehitykseen,” Heikkonen jatkaa.

Matti Heikkonen, toimitusjohtaja

Digium Oy

matti.heikkonen@digium.fi

Digium

Digium on johtava palautteenhallintaan ja tiedonkeruuseen keskittynyt ohjelmistopalveluyritys, joka auttaa yrityksiä niille tärkeiden ihmisten mielipiteiden mittaamisessa ja palautteen hallinnassa. Digiumin ohjelmistopalvelu toimii internetissä ja mobiiliverkossa selaimen ja matkapuhelimen välityksellä. Palvelu tarjoaa työkalut jatkuvaan tiedon keräämiseen, analysointiin, jakamiseen ja muutoksiin reagoimiseen. Digiumin palvelulla on 7 000 lisenssinhaltijaa 45 maassa. Tiedonkeruutapahtumia on vuosittain 100 000 noin 20 miljoonalta henkilöltä 120 maassa ja kymmenillä eri kielillä.

www.digium.fi