Digium finalistina Red Herring 2010 Euroopan teknologiayrityskilpailussa

Palautteenhallinnan ohjelmistoyritys Digium Oy on valittu finalistiksi Red Herringin Euroopan teknologiayrityskilpailussa. Red Herringin globaali teknologiayrityskilpailu on aikaisempina vuosina tunnistanut useita menestystarinoita kuten Google, Yahoo, Skype, Netscape, Salesforce.com, YouTube ja eBay.

Red Herring on yksi maailman arvostetuimmista teknologialiiketoimintaa seuraavista medioista. Vuosittain järjestettävässä kilpailussa valitaan Euroopan kaikkein lupaavimmat teknologia-alan kasvuyritykset satojen yhtiöiden joukosta. - Tässäkin taloustilanteessa löysimme joukon hienoja yhtiöitä, jotka ovat tuottaneet innovatiivisia ja hämmästyttäviä liiketoimintamalleja. Digium on erittäin lupaava yhtiö ja ansaitsee siksi paikkansa finalistina. Tiedämme jo nyt, että tämän vuoden finalisteista kasvaa joukko hienoja yrityksiä, jotka pääsevät varmasti pitkälle, Red Herringin kustantaja ja toimitusjohtaja Alex Vieux kertoo. Valinnan suorittaa Red Herringin toimituksesta koostuva asiantuntijapaneeli. Valintakriteereinä käytetään sekä numeerisia että laadullisia mittareita, kuten yhtiöiden taloustilannetta, innovatiivisuutta, johdon kyvykkyyttä, laadunhallintaa, strategian toteutuskykyä sekä markkina-asemaa. - Kasvuyrityksen rakentaminen on erittäin haastava tehtävä. Digium on saanut koko henkilöstönsä sitoutumaan kasvun haasteen ratkaisemiseen, mikä on syynä tähänastisiin onnistumisiin. Jatkuva nöyrä suhtautuminen markkinan muutoksiin, asiakkaiden arvostaminen ja kuunteleminen sekä valtava määrä tekemistä on ollut reseptimme tähän saakka, kommentoi Digiumin toimitusjohtaja Matti Heikkonen. Kilpailun voittajat julkaistaan 27. toukokuuta järjestettävässä palkintogaalassa Pariisissa.