Digiumin organisaatio uudistuu: Jukka Nupponen Suomen maajohtajaksi, Niclas Reijonen Pohjoismaiden myyntijohtajaksi

Palautteenhallinnan ohjelmistoyritys Digium organisoituu maaorganisaatiomalliin palvellakseen pohjoismaisia asiakkaitaan paremmin. Muutoksen johdosta Suomen maajohtajaksi on 3.5.2010 alkaen nimitetty Jukka Nupponen ja Pohjoismaiden myynnistä vastaavaksi johtajaksi Niclas Reijonen. Matti Heikkonen jatkaa Digiumin toimitusjohtajana.

Palautteenhallintaan ja tiedonkeruuseen erikoistuneen Digium Oy:n Suomen uusi maajohtaja Jukka Nupponen on aikaisemmin toiminut Webropol Oy:n toimitusjohtajana ja muun muassa Kodakin Suomen ja Baltian myyntijohtajana. Uuden organisaation Pohjoismaiden myynnistä vastaavaksi johtajaksi nimitetty Niclas Reijonen on aiemmin vastannut Digiumin strategisten asiakkuuksien yksiköstä. - Muutos edesauttaa Digiumin pohjoismaisten asiakkuuksien kokonaisvaltaista kehittämistä. Digiumilla on asiakkaita kaikissa Pohjoismaissa ja organisaatio Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa. Asiakaskunta koostuu keskisuurista ja suurista yrityksistä sekä julkishallinnosta, toimitusjohtaja Matti Heikkonen sanoo. Digium Group Oy toteutti tilikauden 2009 aikana yrityskaupan, jonka seurauksena Digium Oy:n sisaryritys Digium Ventures Oy omistaa 45 prosenttia Webropol Oy:stä. Webropol on toiseksi suurin toimija Suomen palautteenhallintaohjelmistojen markkinoilla. Vahvaa kasvuaan vuonna 2009 jatkanut Digium on yksi Suomen nopeimmin kasvavista yrityksistä ja markkinajohtaja palautteenhallinnan ohjelmistojen Suomen markkinoilla. Digium on Pohjoismaiden kolmanneksi suurin toimija. Vuonna 2009 Digiumin lisenssinhaltijoiden lukumäärä kasvoi 6 500 käyttäjään 900 organisaatiossa, yhteensä 41 maassa.