Ecom Oy ja Accountor Group yhteistyöhön

Tänään julkistettavalla järjestelyllä Ecom Oy:n osakaspohja laajenee siten, että Ecomin nykyiset osakkaat Joni Forsbom, Jarmo Kähkönen ja Veikko Mäkinen omistavat jatkossa yhtiöstä puolet ja Accountor Group toisen puolen.

Ecom Oy on vuonna 1995 perustettu ohjelmisto- ja taloushallintopalveluita tarjoava yritys. Ecomilla on yli 2 500 lvi- ja sähköasennusalan asiakasta Suomessa. Ecomin tarjoamalla ohjelmistolla on Suomessa noin 15 000 käyttäjää.

”Osakepohjan laajentamisen tavoitteet ovat selkeät. Haluamme vahvistaa kykyämme kasvaa nykyisellä markkina-alueellamme ja viedä osaamistamme myös uusille asiakaskohderyhmille. Uskomme, että vahvan ja osaavan kotimaisen kumppanin kanssa pystymme saavuttamaan tämän tavoitteemme parhaiten”, sanoo Ecomin hallituksen puheenjohtaja Joni Forsbom.

”Syvälliset keskustelut Ecomin osakkaiden kanssa ja perehtyminen yhtiön toimintaan vakuuttivat minut siitä, että yhdessä voimme tulevaisuudessa sekä tehdä paljon nykyisten asiakkaidemme hyväksi että onnistua tavoittamaan aivan uusia kohderyhmiä Ecomin tuottamille palveluille jopa kansainvälisesti”, perustelee Accountorin toimitusjohtaja Asko Schrey uutta yhteistyötä.

Accountor palvelee 2 300 asiantuntijan voimin Ecom mukaan lukien noin 37 000 yritysasiakasta 7 eri maassa. Yrityksellä on yli 1 000 talousalan osaajaa ja 29 erikokoista toimipistettä ympäri Suomen. Accountor-konserniin Suomessa kuuluvia yrityksiä ovat mm. Pretax, Mepco, ProCountor, Pretax Plan ja TyövuoroVelho.

Hallituksen puheenjohtaja Joni Forsbom, joni.forsbom@ecom.fi, +358 40 545 0666

Toimitusjohtaja Asko Schrey, asko.schrey@accountorgroup.com, +358 40 500 1655