El Clasico suorana Unibetilla – Barcelona suosikkina

La Ligan viikon ehdoton kohokohta on El Clasico. Kaikki muu jää mahdollisesti mestaruuden ratkaisevan Barcelonan ja Real Madridin kohtaamisen varjoon. Unibet näyttää El Clasicon suorana, myös mobiilissa.

17:stä edellisestä pelistään 16 voittanutta Barcelonaa pidetään ottelun selvänä ennakkosuosikkina. Keskiviikon Manchester City -voitossa Blaugranan ykköstähti Lionel Messi näytti palanneen parhaalle tasolleen. Madridissa taas eletään synkkiä aikoja. Cristiano Ronaldon henkinen ja fyysinen hyvinvointi on kyseenalaistettu, samoin valmentaja Carlo Ancelottin ja pitkäaikaisen kapteeni Iker Casillasin tulevaisuus.

Osittain keskustelu on lähtenyt käsistäkin, mutta mukana on paljon totuutta. Barcelona on pelannut viime aikoina todella hyvin. Kärjessä Messin, Luis Suarezin ja Neymarin yhteispeli toimii. Puolustuspeli on ollut tiivistä. Siinä auttaa myös keskikentän intensiivinen ja fyysinen pelityyli, jota Luis Enrique peräänkuuluttaa. Real Madrid on puolestaan ollut vaikeuksissa joka kerta, kun se on kohdannut huippujoukkueen tämän vuoden puolella. Valencialle Los Blancos hävisi 1-2, Atletico Madrid nöyryytti naapuriaan luvuin 0-4, ja edellisessä liigavieraspelissään Real hävisi Athletic Bilbaolle 0-1. Bilbaossa Realilta puuttui luovuutta ja taistelua. Väliin mahtui myös kaoottinen 3-4-kotitappio Schalkelle Mestarien liigassa.

Ottelun alla varsin vähälle huomiolle on jäänyt kuitenkin se, että Real on voittanut kaksi edellistä Clasicoa Copa del Reyssa ja liigassa.

El Clasico Barcelona-Real Madrid käyntiin klo 22.00. Unibet TV näyttää ottelun suorana sekä desktopilla että mobiilissa.

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka (at) unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä ja tarjoaa palveluita 21 kielellä. Unibet tarjoaa myös B2B-vedonlyöntipalveluja Kambi Sport Solutionsin kautta. Tällä hetkellä Unibetilla on 9,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association). Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulationand Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija.