Ensilumea saadaan odottaa tänä vuonna Oulussa

Peliyhtiö Unibetin kertoimet puhuvat sen puolesta, että tämän vuoden ensilumi sataa keskimääräistä myöhemmin Ouluun.

Unibetin kertoimien mukaan ensilumi sataa Ouluun keskimääräistä myöhemmin. Keskimäärin ensilumi on satanut Ouluun 24.10., mutta tänä vuonna lumisadetta odotellaan vasta loka-marraskuun taitteen jälkeen. Kerroin sille, että lunta tulee vähintään 0,5 cm ennen marraskuun 1. päivä on 1,60 ja marraskuun 1. päivä tai sen jälkeen 2,20.

Unibetin kertoimet

Lumitilanne Oulussa - Vähintään 0.5 cm lunta 1.11.2011
Tapahtuuko tämä?

Virallinen lähde: FMI

Ei                        1,60
Kyllä                    2,20

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 5,5 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulationand Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com