Estoton aatelispimu Saranna ulos BB-talosta

Big Brother –talossa häätöäänestykseen joutuivat tällä viikolla Saranna, Antti, Stephania, Dana ja voittajasuosikki Esa A. Peliyhtiö Unibet uskoo, että talosta lähtee aatelissukuinen Saranna.

Unibet uskoo, että BB-talosta häädetään seuraavaksi sotasankari Adolf Ehrnroothin sukulaistyttö Saranna, joka on estottomasti lemmiskellyt Samin kanssa talossa. Unibet antaa Sarannan lähdölle kertoimen 2,10. Sarannan kintereillä häätöäänestyksessä ovat Antti ja Stephania kertoimillaan 3,50 ja vastikään bi-seksuaaliksi tunnustautunut Dana kertoimella 3,75. Vääntö Big Brother 2009 –voitosta tiukentuu edelleen taloon Filippiineiltä palaavan Kätlinin ja häätöäänestykseen joutuneen Esa A:n välillä. Unibet antaa molemmille voitonmahdollisuuksiin kertoimen 2,75. Unibetin kertoimet Suomen Big Brother 2009 Kuka äänestetään pois seuraavaksi? Veto mitätöidään mikäli kaksi tai enemmän asukkaista häädetään talosta. Saranna 2,10 Antti 3,50 Stephania 3,50 Dana 3,75 Esa A 20,00 Suomen Big Brother 2009 Kuka heistä voittaa? Muiden kertoimet pyynnöstä. Kätlin 2,75 Esa A 2,75 Aso 7,50 Sampo 8,50 Sami 10,00 Dana 12,00 Antti 40,00 Toni 40,00 Stephania 40,00 Saranna 50,00