Finndomo nimitysuutinen

Jorma Lehtinen on 1.9.2005 nimitetty Finndomo Oy:n ostojohtajaksi vastuualueenaan Finndomo Suomen ostotoiminta ja sen kehittäminen sekä konserniostojen kehittäminen yhdessä Finndomo Ruotsin kanssa. Timo Jääskeläinen on 1.9.2005 nimitetty Finndomo Säynätsalon tehtaanjohtajaksi sekä Finndomo Säynätsalo Oy:n toimitusjohtajaksi. Timo Jääskeläinen toimii edelleen Finndomo Suomen projektitoimintojen johtajana.

Yrityksestä

Pohjoisranta BCW sai alkunsa vuonna 1995 perustajiensa halusta uudistaa suomalaista viestintäalaa. Tänään Pohjoisranta BCW on strateginen viestintätoimisto, joka auttaa asiakkaitaan löytämään oman äänensä. Kokoamme yhteen analytiikan, strategisen suunnittelun, PR:n, vaikuttajaviestinnän, talousviestinnän, kriisiviestinnän sekä visuaalisen tuotannon ammattilaiset. Olemme osa Burson Cohn & Wolfea, joka on yksi maailman suurimmista täyden palvelun globaaleista viestintätoimistoketjuista. #wemovepeople. Lue lisää: www.bcw-global.com/fi