FK Rabotnicki–HJK suorana vain Unibetilla – suomeksi selostettuna

HJK aloittaa Mestarien liigan karsinnat tiistaina makedonialaista FK Rabotnickia vastaan. Ottelu on nähtävissä Suomessa yksinoikeudella peliyhtiö Unibetin nettisivuilla. Ottelun selostaa Juhavaltteri Salminen.

HJK:n ja FK Rabotnickin odotettu Mestarien liigan toisen karsintakierroksen ottelupari käynnistyy tiistaina 15.7. makedonialaisten kotikentällä Skopjessa. Unibet striimaa tärkeän vierasottelun Unibet TV -palvelussaan. Suoran ottelulähetyksen selostaa NelonenPro:lta tuttu Juhavaltteri Salminen.

Ottelu on nähtävissä sekä desktop-sivuilla että mobiililaitteilla. Suorien ottelulähetysten katselu edellyttää rekisteröitymisen. Katsominen on ilmaista, mutta pelitilillä tulee olla rahaa vähintään yksi sentti. Lisätietoja saa Unibetin sivuilta.

HJK lähtee kesän eurokarsintoihin kovin odotuksin. Joukkue ei ole hävinnyt peliäkään sen jälkeen, kun Mika Lehkosuo tuli joukkueen valmentajaksi. Klubin materiaali on myös kiistämättä yksi maamme liigahistorian kovimpia. Tiukan tasonmittauksen tarjoava FK Rabotnick tulee Makedonian pääkaupungista Skopjesta. Kokenut eurojoukkue voitti viime kauden päätteeksi neljännen kotimaan mestaruutensa.

FK Rabotnicki – HJK
Tiistai 15. heinäkuuta klo 21.00
Unibet TV desktop ja mobiili

Lisätietoja: Antti Tikka, antti.tikka@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä ja tarjoaa palveluita 22 kielellä. Unibet tarjoaa myös B2B-vedonlyöntipalveluja Kambi Sport Solutionsin kautta. Tällä hetkellä Unibetilla on 8,6 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association). Unibet on eCOGRA:n (e-Commerce Online Gambling Regulationand Assurance) auditoima ja sertifioima vastuullinen toimija.