Fujitsulta jatkossa SAP BusinessObjects -ratkaisuja

Fujitsu ja SAP laajentavat yhteistyötään BusinessObjects -ratkaisuihin. Kumppanuuden myötä markkinoille tarjotaan laaja-alaisesti päätöksentekoa tukevia ratkaisuja, joilla saadaan tehoa organisaatioiden ohjaamiseen.

SAP BusinessObjects vastaa erityisesti kasvavien ja keskisuurten yritysten raportointihaasteisiin. Fujitsu tarjoaa konsultointia niin SAP BusinessObjectsin käyttöönotto- kuin jatkokehitysvaiheissa. - Fujitsun asiakkaat hyötyvät merkittävästi SAP:n ja Fujitsun yhteistyön laajentumisesta. Jatkossa he saavat samalta toimittajalta sekä toiminnanohjausratkaisut että liiketoimintatiedon hallinnan ja esittämisen ratkaisut. Yhdessä pystymme tarjoamaan helppokäyttöisiä työkaluja, joiden avulla tieto saadaan nopeasti päätöksenteon tueksi. Johtamisjärjestelmän ja toiminnanohjauksen saumattomuus edistää asiakkaidemme kilpailukykyä, SAP Finlandin pk-yritysten myynnistä vastaava Maria Walden kertoo. Yhteistyön taustalla on Fujitsun monivuotinen kokemus eri Business Intelligence -välineistä. Lisäksi Fujitsulla on entuudestaan vahva SAP-kokemus monien vaativien projektien ja palveluasiakkaiden pohjalta. - Erityisesti suunnittelu ja ennustaminen myynnin ja logistiikan alueella ovat perinteisesti olleet Fujitsun vahvaa aluetta. Yhdistettynä SAP BusinessObjectsin välineisiin ja sen mahdollisuuksiin talouden suunnittelun alueella saadaan merkittävästi kehitettyä organisaatioiden reagointikykyä, Fujitsun myynnistä vastaava johtaja Antero Vuorio kertoo. Fujitsun kumppanuussopimus SAP:n kanssa kattaa kaikkien SAP BusinessObjects -tuotteiden ja tuotepakettien myyntioikeudet sekä sovellusten ylläpitosopimusten myynnin. Myös organisaatioille, jotka vasta harkitsevat ratkaisujen käyttöä, Fujitsu tarjoaa Try&Buy -mallin mukaisen tavan kokeilla järjestelmän mahdollisuuksia ennen varsinaista hankintapäätöstä. Lisäksi Fujitsu toimittaa tarvittavan ohjelmistolisenssin ja siihen liittyvän ylläpitopalvelun.