• Pohjoisranta BCW Oy/

Harry Harkimo ja Mika Sulin ottavat haltuun Infrontin Suomen ja Ruotsin toiminnot – jatkavat Infront Sports & Median kumppanina yksinoikeudella

Harry Harkimo ja Mika Sulin ovat sopineet kansainvälisen urheilumarkkinointiyhtiö Infront Sports & Median Suomen ja Ruotsin markkinointi- ja hospitality-sopimusten integroimisesta uuteen, Infront Finlandin korvaavaan yhtiöön. Kauppahintaa ei julkisteta.

Uuden yhtiön nimestä ja toiminnasta tullaan tiedottamaan myöhemmin.

“Olen työskennellyt koko elämäni urheilubisneksessä. Omistajana, ostajana sekä muun muassa Jarkko Niemisen, Minea Blomqvistin, Marcus Grönholmin ja Kiira Korven managerina. Alan kasvupotentiaali on valtava, ja haluan osaamisellani kehittää koko bisnestä ja urheilumarkkinointia uuteen suuntaan Pohjoismaissa”, Harry Harkimo kertoo.

Infront ja Harkimon ja Sulinin uusi yhtiö ovat sopineet preferred partnership -sopimuksen, jossa Infront jatkaa yhteistyötä uuden yhtiön kanssa merkittävien urheilualan projektien parissa Pohjoismaissa.

”Uuden yhtiön toimintaan sulautettavat urheilu- ja kulttuurialan oikeudet Suomessa ja Ruotsissa tarjoavat erinomaisen pohjan toiminnan kehittämiselle ja kasvattamiselle. Tulemme modernisoimaan tavan tehdä urheilumarkkinointia asiakaslähtöisesti Pohjoismaissa. Aiomme viedä sen yritysten työvälineenä uudelle tasolle yhteistyössä kumppaneiden ja asiakkaiden kanssa”, Mika Sulin kuvailee.

Uusi yhtiö aloittaa toimintansa 1.1.2016. Mika Sulinista tulee Infront Finlandin toimitusjohtaja 1.9.2015 alkaen ja uuden yhtiön toimitusjohtaja 1.1.2016 alkaen. Harry Harkimo jatkaa hallituksen puheenjohtajana.

Mika Sulin 040 5278101

mika.sulin@sportandlivevision.com

Infront Sports & Media AG on erikoistunut markkinointi- ja TV-oikeuksiin, TV-tuotantoon, tapahtumamarkkinointiin, -järjestämiseen ja -tallentamiseen, brändin kehittämiseen, hospitality-palveluihin ja yritysyhteistyökonsepteihin. Infrontin asiakkaita ovat niin lajiliitot, urheiluseurat ja tapahtumajärjestäjät kuin myös yritykset ja mediayhtiöt.