Hiipunut Idols-tähti Ari Koivunen pokeripöydässä sunnuntaina

Suosittu Pokeritähti-ohjelma nähdään toiveuusintoina TV Viidellä sunnuntaisin kello 23.10. Pokeriammattilaisten ja amatööripelaajien lisäksi päävoitosta on kilpailemassa 12 julkkispelaajaa. Ohjelman juontajana toimii Jussi Heikelä ja asiantuntijakommentaattorina Ville Wahlbeck. Ensi sunnuntain jaksossa finaalipaikkaa tavoittelevat tätä nykyä harvoin julkisuudessa näkyvät Ari Koivunen ja Tea Khalifa, pokeriammattilaiset Pasi Heinänen ja Sampo Verkasalo sekä nettikarsijat Juho Lindroos ja Ari Mansikka.

Unibet Poker tarjoaa sinulle nyt mahdollisuuden päästä päihittämään tuttuja kasvoja sunnuntai-iltaisin pelattavassa Päihitä Pokeritähdet -ilmaisturnausten sarjassa. Ensi sunnuntaina pelaamassa Aleksi Valavuori. Turnaus starttaa sunnuntaisin kello 21.00. Ilmaisturnauksen palkintopotista löytyy 300 euroa sekä 50 euroa Valavuoren tiputtajalle.

Lisätietoa pelaajista ja ohjelmasta löydät sivuilta www.pokeritahti.fi.

Pokeritähti on peliyhtiö Unibetin kehittämä ohjelmaformaatti. Televisioitavassa Texas Hold’em –turnauksessa julkkikset, pokeriammattilaiset ja internet-karsinnoissa itselleen paikan lunastaneet pokeriharrastajat pelasivat kuusi alkupöytää, joista jokaisesta yksi pelaaja pääsi finaaliin tavoittelemaan 50 000 euron pääpottia.