Hotellivieraat rankkaavat Scandic Jyväskylän Suomen neljänneksi parhaaksi hotelliksi

Hotellivieraat ovat tuoreessa tutkimuksessa arvioineet Scandic Jyväskylän Suomen neljänneksi parhaaksi hotelliksi. Keski-Suomen paras hotelli tarjoaa asiakkailleen ystävällistä palvelua, korkeatasoista laatua sekä yllättävyyttä.

Scandic Jyväskylä arvioitiin Suomen neljänneksi parhaaksi hotelliksi ja nousi näin sijan viime vuodesta. Hotelli keräsi 10 maksimipisteestä 8,5 pistettä. Tutkimuksen toteuttaja Hotel.info myöntää vuosittain Top Rated Hotels -laatusinetin varausasiakkaidensa parhaiksi arvioimille hotelleille.

- Tulos tuo hyvän mielen siitä, että asiakkaat ovat huomanneet panostuksemme asiakaspalveluun ja että olemme tehneet oikeita asioita. Kyllä tämä tulos rohkaisee meitä jatkamaan samalla tavalla, kertoo Scandic Jyväskylän hotellinjohtaja Mikko Kankaanpää.

Scandic Jyväskylä on pärjännyt kautta aikain hyvin myös ketjun sisäisessä asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Suurinta kiitosta on tullut iloisesta ja ystävällisestä asiakaspalvelusta sekä korkeatasoisesta laadusta, asioiden toimivuudesta ja yllättävyydestä. Tälläkin hetkellä Scandic Jyväskylän vastaanottotiskillä komeilee kori isoja punaisia omenoita, joita asiakkaat voivat ottaa mukaansa.

- Tavoitteenamme on ollut, että emme vain vastaa asiakkaiden odotuksiin, vaan myös ylitämme ne. Tämä saavutetaan pienillä asioilla, kuten asiakkaiden tarpeiden aistimisella ja joustavuudella. Pyrimme aina siihen, että asiakas on tyytyväinen vierailuunsa, kun hän jatkaa matkaansa luotamme eteenpäin.

Scandic Jyväskylässä viihtyvät asiakkaiden lisäksi myös työntekijät. Tästä kielii työtyytyväisyystutkimusten lisäksi se, että kolmasosa työntekijöistä on ollut hotellin palveluksessa sen perustamisesta saakka eli jo 20 vuotta.

- Me pyrimme siihen, että meillä olisi kaikilla hyvä olla täällä töissä. Hyvinvointi ja viihtyvyys näkyvät myös asiakkaille päin, Kankaanpää toteaa.

Scandicin operoima Hilton Helsinki Kalastajatorppa vei toistamiseen ykkössijan tutkimuksessa ja ylsi eurooppalaisessa vertailussa top 30 -joukkoon sijoittuen sijalle 23.

Suomen Top 10 kaikissa kategorioissa

Sijoitus Hotelli Paikkakunta Tähdet Arvostelu
(Paras mahdollinen arvo: 10,0)
1. Hilton Helsinki Kalastajatorppa Helsinki 4 8,8
2. Hilton Helsinki Airport Helsinki 4 8,7
3. Hotel Astor Wasa Vaasa 4 8,5
4. Scandic Jyväskylä Jyväskylä 4 8,5
5. Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Helsinki 4 8,3
6. Klaus K Hotel Helsinki 4 8,3
7. Crowne Plaza Hotel Helsinki Helsinki 4 8,2
8. Holiday Inn Helsinki West - Ruoholahti Helsinki 4 8,2
9. Hilton Helsinki Strand Helsinki 5 8,1
10. Kantarellis Suites Vaasa 4 8,1

Mikko Kankaanpää, hotellinjohtaja, Scandic Jyväskylä ja Kuopio, puh. 050 638 16

Kati Puukko, markkinointipäällikkö, Scandic Suomi, puh. 040 563 7049

There are hotels that are more exclusive, hotels that are cheaper and hotels that are trendier - but there is no hotel as smart as Scandic. Smart, because you get a more conscious and inspiring hotel experience on so many levels. Visit scandichotels.com presenting more than 150 hotels in 10 countries and many exciting offers.