HP helpottaa datakeskusten suunnittelua ja pystyttämistä

Maailman suurin teknologiayritys HP on julkistanut uuden konsultointipalvelun, joka helpottaa datakeskusten suunnittelua ja pystyttämistä sekä vähentää datakeskuksiin liittyviä riskejä.

HP:n Trusted Advisor -palvelun asiantuntijat toimivat läheisessä yhteistyössä asiakkaiden kanssa ja auttavat heitä huomioimaan kaikki liiketoiminnan ja it-infrastruktuurin osa-alueet datakeskusten pystyttämisen yhteydessä. Palvelu myös helpottaa pilvipalveluiden ja ympäristöystävällisten teknologioiden käyttöönottoa. Tuloksena on it-strategian mukainen ja budjetteja noudattava datakeskus.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote on luettavissa täällä.

Mediayhteydet: Taina Kaitala, puh. 050 372 3406, etunimi.sukunimi@hp.com

HP
HP luo teknologiaa, joka tarjoaa uusia mahdollisuuksia ihmisille, yrityksille, julkiselle hallinnolle ja yhteiskunnalle. Maailman suurimpana teknologiayrityksenä HP tarjoaa kokonaisuuden, joka kattaa tulostuksen, henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn, ohjelmistot, palvelut ja it-infrastruktuurin. Pilvipalveluiden ja liitettävyyden avulla HP mahdollistaa saumattomat, turvalliset ja päivittäiseen elinympäristöön liittyvät kokemukset verkottuneessa maailmassa. Lisätietoja HP:sta (NYSE: HPQ) löytyy osoitteista www.hp.com ja www.hp.fi.

HP’s premier client event, HP DISCOVER, takes place June 6 - 10 in Las Vegas and Nov. 29 - Dec. 1 in Vienna, Austria. The event showcases how organizations can get started on their Instant-On Enterprise journeys.