HP julkistaa uusia verkkoratkaisuja

HP on julkistanut uusia verkkoratkaisuja, jotka tuovat markkinoille sekä teknologisesti, taloudellisesti että kestävän kehityksen näkökulmasta ylivertaisen vaihtoehdon. Uudet HP Networking -ratkaisut yhdistävät HP ProCurve- ja 3Com -tuotteiden parhaat osat ja tarjoavat edistyksellisen tuoteperheen kaksinkertaisella suoritus- ja energiatehokkuudella kilpaileviin ratkaisuihin verrattuna sekä 65 prosenttia aiempaa pienemmillä kustannuksilla. HP ilmoitti myös, että sen uusin, Houstonissa Yhdysvalloissa sijaitseva oma data center tulee toimimaan täysin HP Networking -tuotteilla, mikä itsessään demonstroi vastikään uudistetun yhdistettyjen verkkoratkaisujen valikoiman skaalautuvuutta ja tehtäväkriittisiä ominaisuuksia. HP Networking -yksikköä johtaa Marius Haas ja yksiköstä tulee osa Palvelin-, tallennus- ja verkkoliiketoiminta -yksikköä, jota johtaa David Donatelli maailmanlaajuisesti. Palveluvalikoima on olennainen osa HP Converged Infrastructure -strategiaa, joka poistaa erilliset palvelin-, tallennus- ja verkkosiilot ja luo virtuaalisia resurssipooleja, jotka on suunniteltu liiketoimintaa tukevien palveluiden nopeaan ja joustavaan totetuttamiseen. HP Networking -palveluvalikoima vähentää asiakkaiden tarvetta eri laitteille integroimalla langalliset ja langattomat ympäristöt turvallisesti yhteen. HP toimittaa ”yhden ikkunan” hallintaratkaisuja, joilla voidaan suunnitella, toteuttaa ja valvoa asiakkaiden verkkotoimintoja entistä sujuvammin. Ratkaisut yhtenäistävät hallintatapoja, vähentävät inhimillisten virheiden määrää ja luovat yhdenmukaisen käyttäjäkokemuksen. TippingPoint -valikoiman myötä HP on laajentanut HP Secure Advantage –tuoteperhettä, joka tarjoaa käyttäjille tehokkaita tietoturvaratkaisuja. Ratkaisu voidaan ottaa nopeasti käyttöön ja sitä tukevat verkkoratkaisujen turvallisuutta tutkivat tietoturvariskien kartoittamiseen keskittyvät TippingPoint DVLabit Austinissa, Texasissa. Teknologiayhteistyötä eri toimittajien kesken HP Networking -tuotteet perustuvat alan standardeihin, usean toimittajan yhteistyöhön ja verkkoratkaisujen edistykselliseen toiminnallisuuteen. HP:n ratkaisut voidaan yhdistää olemassa oleviin verkkoihin ilman katkosta, ja ne tuottavat asiakkaille uudentasoista joustavuutta, turvallisuutta ja hallinnan yksinkertaisuutta. HP Networking -ratkaisut tarjoavat asiakkaille yli 25 vuoden asiantuntemuksen sekä alan yhteistyöllä ja teknologisilla integraatioilla kehitetyn tuoteportfolion. Asiakkaat pääsevät kiinni markkinalähtöisen innovaation hyötyihin ja pystyvät ottamaan edistyneet teknologiat käyttöönsä merkittävästi alemmilla kustannuksilla.