HP:n uusi takuuohjelma kaksinkertaistaa suorituskyvyn VMware-ympäristöissä

Hewlett-Packard (HP) julkistaa HP Get Virtual -takuuohjelman, joka parantaa palvelinvirtualisoinnista saatavaa sijoitetun pääoman tuottoa. Ohjelman avulla HP 3PAR -tallennusratkaisuja käyttävät asiakkaat pystyvät kaksinkertaistamaan VMware-ympäristöjen fyysisten palvelinten virtuaalikonesuorituskyvyn.

Takuuohjelma vähintään kaksinkertaistaa asiakkaiden virtuaalipalvelintiheyden tuplaamalla fyysisillä palvelimilla toimivien virtuaalikoneiden kokonaistyökuorman. Asiakasyritykset pystyvät näin pitämään nopeasti kasvavien VMware-virtualisointiympäristöjensä kulut entistä paremmin hallinnassa.

Jos virtuaalipalvelintiheys ei kaksinkertaistu, HP tarjoaa takuuohjelmaan osallistuville asiakkaille tähän pääsemiseen tarvittavan lisälevytilan ohjelmistoineen ja tukipalveluineen.

HP:n yhdentyneeseen it-infrastruktuuriin olennaisena osana kuuluvat HP 3PAR -tallennusratkaisut on suunniteltu suoriutumaan odottamattomista työkuormista, joita esiintyy tyypillisesti virtuaalipalvelinympäristöissä sekä yksityisissä, julkisissa ja hybridimallisissa pilviympäristöissä. 3PAR -tallennusratkaisut on integroitu VMwaren vStorage-teknologiaan.

Uusi Get Virtual -takuuohjelma on tarjolla maailmanlaajuisesti HP:n ja sen virallisten jälleenmyyjien kautta.

Tarkemmat taustatiedot ohjelmasta löytyvät pitemmästä alkuperäisestä tiedotteesta osoitteessa http://www.hp.com/hpinfo/newsroom/press/2012/

Mediayhteydet: Taina Kaitala, puh. 050 372 3406,
etunimi.sukunimi@hp.com
Kuvatiedustelut:
hp@pohjoisranta.fi

HP
HP luo teknologiaa, joka tarjoaa uusia mahdollisuuksia ihmisille, yrityksille, julkiselle hallinnolle ja yhteiskunnalle. Maailman suurimpana teknologiayhtiönä HP tarjoaa kokonaisuuden, joka kattaa
tulostuksen, henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn, ohjelmistot, palvelut ja it-infrastruktuurin asiakkaiden ongelmien ratkaisemiseen. Lisätietoja HP:stä (NYSE: HPQ) löytyy osoitteista www.hp.com ja www.hp.fi.

HP’s premier client event, HP Discover, takes place June 4-7 in Las Vegas.