HP osti Fortify Softwaren

23.8.2010 ­– HP on hankkinut omistukseensa ohjelmistoturvallisuuspalveluja tarjoavan Fortify Softwaren. Kauppa vahvistaa HP:n markkinajohtajuutta sovellusturvallisuuteen liittyvissä palveluissa, jotka auttavat asiakkaita vähentämään liiketoimintaansa liittyviä riskejä.

Fortify Softwaren hankinnan avulla HP pystyy tarjoamaan organisaatioille markkinoiden kattavimman ratkaisun liiketoimintariskien vähentämiseen, viranomaismääräysten noudattamiseen ja tietoturvahyökkäyksiltä suojautumiseen sovellusten koko elinkaaren ajaksi.

”Yritysten toimintaympäristössä on yhä enemmän sovellusturvallisuuteen ja viranomaismääräyksiin liittyviä haasteita”, sanoo Bill Veghte, HP Ohjelmistot ja ratkaisut -yksikön johtaja. ”Yhdistämällä Fortifyn osaamisen staattisten sovellusten turvallisuusanalyysin alueella ja HP:n asiantuntemuksen dynaamisissa sovelluksissa voimme jatkossa tarjota asiakkaillemme alan parhaan ratkaisun sovellus- ja palveluturvallisuuden parantamiseen.”

Mediayhteydet: Taina Kaitala, puh. 050 372 3406, etunimi.sukunimi@hp.com

HP

HP luo teknologiaa, joka tarjoaa uusia mahdollisuuksia ihmisille, yrityksille, julkiselle hallinnolle ja yhteiskunnalle. Maailman suurimpana teknologiayrityksenä HP tarjoaa kokonaisuuden, joka kattaa tulostuksen, henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn, ohjelmistot, palvelut ja it-infrastruktuurin järjestelmät asiakkaiden ongelmien ratkaisemiseen. Lisätietoja HP:sta (NYSE: HPQ) löytyy osoitteista
www.hp.com ja www.hp.fi.