HP tarjoaa Service Deskin pilvestä

HP julkisti pilvestä ohjelmistona saatavan HP Service Anywhere -palvelunsa. Sen avulla yritykset voivat parantaa työntekijöiden tuottavuutta ja tietotekniikan soveltamista liiketoiminnan muuttuviin vaatimuksiin.

Organisaatiot tarvitsevat yksinkertaisia​​ ja ketteriä IT Service Desk -ratkaisuja taatakseen palvelujen häiriöttömyyden sekä työntekijöiden tuottavuuden. Ratkaisujen on pystyttävä mukautumaan yritysten muuttuviin vaatimuksiin ja autettava ratkaisemaan ongelmatilanteet nopeasti. Lisäksi yritykset haluavat helpottaa kriittisten service desk -palveluiden käyttöönottoa ja päivityksiä sekä välttää häiriöitä sisäisten palvelujen toimituksessa ja laadussa.

IT-palvelujohtamisen ohjelmistoratkaisu HP Service Anywhere auttaa organisaatioita vastaamaan näihin tarpeisiin ratkaisemalla häiriöt tehokkaasti ja varmistamalla kriittisten palvelujen saatavuus. Intuitiivisella käyttöliittymällä varustetun ratkaisun käyttöönotto, hallinta ja päivitys ovat helppoja. HP Service Anywhere on suunniteltu takaamaan 99,9 % käytettävyys päivitysten tapahtuessa automaattisesti. HP:n riskienhallintaprosessi sisältää toiminnallisuudet kapasiteetin ja suorituskyvyn hallintaan sekä datan varmistukseen ja palautukseen.

"Erikokoiset asiakkaat etsivät pilvipohjaisia IT Service Desk -ratkaisuja, jotka ovat helppoja ottaa käyttöön ja joissa teknistä konfigurointia ei tarvita", sanoo HP Suomen Ohjelmistoratkaisut-yksikön johtaja Heikki Rouhesmaa. "HP Service Anywhere on yksinkertaisesti toteutettava SaaS-ratkaisu, joka mahdollistaa keskisuurille ja suurille asiakkaille käyttöönoton muutamassa viikossa kuukausien sijaan”.

Saatavuus ja hinnat

HP Service Anywhere on saatavilla maailmanlaajuisesti suoraan HP:n tai HP:n kanavakumppanien kautta. Lisenssihinnoittelu määrittyy nimettyjen tai kelluvien käyttäjien mukaan.

Alkuperäinen tiedote yksityiskohtaisine tuotetietoineen on saatavilla osoitteesta www.hpserviceanywhere.com.

Mediayhteydet: Taina Kaitala, puh. 050 372 3406, etunimi.sukunimi@hp.com
Kuvatiedustelut: hp@pohjoisranta.fi

HP
HP luo teknologiaa, joka tarjoaa uusia mahdollisuuksia ihmisille, yrityksille, julkiselle hallinnolle ja yhteiskunnalle. Maailman suurimpana teknologiayhtiönä HP tarjoaa kokonaisuuden, joka kattaa tulostuksen, henkilökohtaisen tietojenkäsittelyn, ohjelmistot, palvelut ja it-infrastruktuurin asiakkaiden ongelmien ratkaisemiseen. Lisätietoja HP:stä (NYSE: HPQ) löytyy osoitteista www.hp.com ja www.hp.fi.

HP’s premier Europe, Middle East and Africa client event, HP Discover, takes place Dec. 4-6 in Frankfurt, Germany.