Huuhkajille kerroin 25 Hollantia vastaan

Suomen jalkapallomaajoukkueen EM-karsintaurakka käynnistyi surkeasti kun Moldova voitti Suomen 2-0. Peliyhtiö Unibet ei anna Suomelle toivoa huomenna Hollantia vastaan.

Suomi joutuu pelaamaan Hollanti-ottelun ilman Sami Hyypiää. Unibet antaa Suomen voitolle kertoimen 25 ja Hollannin voitolle kertoimen 1,1.

Englanti kohtaa vieraissa Sveitsin. Unibet antaa Englannin vierasvoitolle kertoimen 1,87.

Unibetin kertoimet
1 X 2
Alankomaat - Suomi   1,10   8,50   25,00
Norja - Portugal   3,25   3,15   2,25
Unkari - Moldova   1,45   4,00   7,50
Irlannin Tasavalta - Andorra   1,01   25,00   75,00
Saksa - Azerbaidzhan   1,01   25,00   75,00
Sveitsi - Englanti   4,25   3,35   1,87
Italia - Färsaaret   1,02   15,00   50,00
Bosnia & Herzegovina - Ranska   2,55   3,15   2,75
Skotlanti - Liechtenstein   1,07   10,00   25,00

Kaikki Unibetin EM-karsintakertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. 44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com