Jamie Oliver suunnitteli talvisen makumatkan Scandiciin

Huippukokki Jamie Oliver on suunnitellut Scandic-ravintoloihin aivan uudenlaisen Pohjoismaisen Talvimenuun, joka on tarjolla kaikissa Scandic-ravintoloissa. Menu on saanut vaikutteita brittiläisen kokin Pohjoismaan-matkoilta.

Scandic ja Jamie Oliver ovat tehneet menestyksekästä yhteistyötä jo vuodesta 2009 lähtien.

”Olen aina ollut vaikuttunut pohjoismaisesta, herkullisesta ruuasta. Uusi menu on saanut vaikutteita matkoiltani Pohjoismaissa ja olen siitä todella ylpeä. Tulette varmasti ihastumaan menuun, joka sisältää paljon paikallisia, vuodenaikaan kuuluvia aineksia. On hienoa tehdä yhteistyötä Scandicin upeiden ja inspiroivien ihmisten kanssa”, Jamie Oliver kertoo.

Scandicin ja Jamie Oliverin yhteistyö on luontevaa, sillä molemmat arvostavat laadukasta ja maistuvaa ruokaa. Scandicin konsernijohtaja Anders Ehrling on erityisen tyytyväinen siihen, että yhteistyöstä hyötyvät nyt myös Scandic-ravintoloiden asiakkaat.

”Ensimmäisenä vuonna kehitimme Jamie Oliverin ja hänen tiiminsä kanssa lasten listan, joka edelleen on hyvin suosittu. Seuraavaksi Jamien suunnittelemia makuelämyksiä tarjoiltiin kokousvieraillemme. Nyt pääsemme tarjoamaan ravintola-asiakkaillemme Jamien uuden Pohjoismaisen sesonkimenun lähes 160 hotellissamme”, kuvaa Anders Ehrling.

Jamie Oliverin Pohjoismainen talvimenu

Alkuruoka

Savustettu hirvenlihacarpaccio rucolan, sikurin, makean omenaviinietikan ja Västerbottenin juuston kera

Pääruoka

Rapeaksi paistettu ankankoipi sellerin ja perunamuhennoksen kanssa, haudutettua savoijinkaalia ja mausteista luumukastiketta

Jälkiruoka

Suklaamoussea punaviinillä ja rosmariinilla maustetuilla päärynöillä, hapankirsikoilla ja vaniljakermalla

Lisätietoja: Kati Puukko, markkinointipäällikkö, Scandic, +358 40 5637049

There are hotels that are more exclusive, hotels that are cheaper and hotels that are trendier - but there is no hotel as smart as Scandic. Smart, because you get a more conscious and inspiring hotel experience on so many levels. Visit scandichotels.com presenting more than 150 hotels in 10 countries and many exciting offers.