Jari Sarasvuo ei vie Virpiä alttarille ensi vuonna

Peliyhtiö Unibet tarjoaa jälleen mahdollisuutta kokeilla ennustajan taitoja tulevan vuoden tapahtumista. Veikata voi mm. sitä, avioituvatko Virpi Kuitunen ja Jari Sarasvuo ensi vuonna, pysyykö Kanki-Kaikkonen Satunsa kanssa yhdessä tai saavatko Jenni Dahlman ja Kimi vauvan vuonna 2010.

Unibet uskoo, että ensi vuonna ei nähdä Matti Vanhasen eroa eikä myöskään tanssita Sarasvuon ja Kuitusen häitä. Myöskään kansanjuhlia tuskin ensi vuonna nähdään, sillä sekä Suomen lätkämenestys niin MM- kuin olympiarintamalla että euroviisuvoitto näyttävät epätodennäköisiltä. Ennustukset 2010 Hallinto: Facebookin käyttö työaikana kielletään Suomessa lailla Tapahtuuko tämä vuonna 2010? Kyllä: 50,00 Politiikka: Matti Vanhanen eroaa tai erotetaan pääministerin virastaan Tapahtuuko tämä vuonna 2010? Kyllä: 5,50 Ei: 1,12 Viihde: Suomi voittaa Euroviisut Tapahtuuko tämä vuonna 2010? Kyllä: 30,00 Juoru: Matti Vanhanen ja Sirkka Mertala menevät naimisiin Tapahtuuko tämä vuonna 2010? Kyllä: 12,00 Ei: 1,02 Juoru: Jenni Dahlman tulee raskaaksi Kyllä: 2,90 Ei: 1,35 Juoru: Jenni Haukio tulee raskaaksi Kyllä: 5,50 Ei: 1,12 Juoru: BB-Henna ja BB-Antti eroavat Kyllä: 3,20 Ei: 1,30 Juoru: Aleksi Valavuori menee naimisiin Kyllä: 10,00 Ei: 1,03 Juoru: Virpi Kuitunen ja Jari Sarasvuo menevät naimisiin Kyllä: 10,00 Ei: 1,03 Juoru: Satu Taiveaho ja Antti Kaikkonen eroavat Kyllä: 12,00 Ei: 1,02 Urheilu: Kimi Räikkönen ajaa F1:ssä Kyllä: 8,00 Ei: 1,05 Urheilu: Kimi Räikkönen voittaa ainakin yhden kilpailun rallin MM-sarjassa Kyllä: 8,00 Ei: 1,05 Urheilu: Jokerit voittaa SM-liigan mestaruuden Kyllä: 7,00 Ei: 1,05 Urheilu: Suomi voittaa miesten jääkiekon olympiakultaa Kyllä: 18,00 Urheilu: Suomi voittaa kultaa miesten jääkiekon MM-kisoissa Kyllä: 8,00 Ei: 1,05 Urheilu: Harri Olli voittaa henkilökohtaisen mitalin olympialaisissa Kyllä: 1,85 Ei: 1,85 Urheilu: Juhani Tammisesta tulee RoKin päävalmentaja Kyllä: 4,00 Ei: 1,20