Jukka Rasilan charmi puree, Voutilaisen suosio edelleen laskussa

Tanssii tähtien kanssa -kilpailun tunnelma tiivistyy finaalin lähestyessä. Peliyhtiö Unibet pitää Antti Tuiskua ja Anna-Liisa Bergströmiä edelleen kisan suurimpina suosikkeina, mutta heidän takanaan eilen valssilla hurmannet Jukka Rasila ja Saana Akiola ovat jättäneet Laura Voutilaisen ja Marko Keräsen taakseen.

Näyttelijä Rasilasta on kuoriutunut kisan edetessä esiin varsinainen leijona, josta irtoaa niin eroottista sähköä kuin vakiotanssien vaatimaa tyylikkyyttä. Hän saa parinsa Saana Akiolan kanssa Unibetilta toiseksi pienimmän voittokertoimen 4,50. Kärjessä Antti Tuisku & Anna-Liisa Bergström ovat kuroneet lisää etumatkaa vakuuttavilla vedoillaan.

Yllättäen pudotusuhan alle sunnuntaina joutuneet Laura Voutilainen & Marko Keränen sen sijaan jatkavat laskuaan suosikkilistalla: kaikilla aikaisemmilla viikoilla joko ykkös- tai kakkostilalla ollut pari on pudonnut Rasilan ja Akiolan taakse kolmanneksi. Tämä siitä huolimatta, että Voutilainen ja Keränen saivat upealla valssillaan eilisen parhaat tuomaripisteet.

Jethro Rostedtin pokerinaama ei sen sijaan enää riittänyt, ja Lady Gagan tahtiin vatkattu cha cha cha jäi tuomariston toiveiden mukaisesti Rostedtin ja Susa Matsonin viimeiseksi tanssiksi. Tanssiohjelma jatkuu jälleen 7.11. MTV3-kanavalla.

Unibetin kertoimet
Tanssii tähtien kanssa

Antti Tuisku & Anna-Liisa Bergström 1.55
Jukka Rasila & Saana Akiola 4.50
Laura Voutilainen & Marko Keränen 4.75
Nasima Razmyar & Jani Rasimus 7.50
Joona Puhakka & Sanni Siurua 12.00

Lisätietoja: Nils Anden nils.anden@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com