Julkkisauto sai uuden onnellisen omistajan

Kotkalainen Marko Taipale voitti Grillimaisteri-kampanjan yhteydessä arvotun Volkswagen Beetle -henkilöauton. Kyseessä on sama Beetle, jolla huippukokki Hans Välimäki ajeli Hansin Grillibileet -ohjelmassa. Taipale osallistui Lidleissä järjestettyyn arvontaan toukokuun alussa ostoskuitillaan. Beetlen arvo on noin 32 200 euroa.

Marko Taipale sai avaimet uuteen autoonsa, avomalliseen Volkswagen Beetleen, Grillimaisteri-kiertueen finaalissa Helsingin Narinkkatorilla sunnuntaina. Auton avaimet luovutti Beetlellä kesän kuvauksissa ajellut Hans Välimäki. Lidlin Grillimaisteri-kampanjan arvontaan sai osallistua 30.4.­­­24.6. syöttämällä yli 20 euron kertaostosta saadun kuitin tiedot Lidlin nettisivuille. Arvonta suoritettiin keskiviikkona 25.6. ja onnelliselle voittajalle arpaonnesta ilmoitettiin heti.

-          Olin kotona lukemassa sähköpostejani, kun sain soiton voitostani. En meinannut aluksi millään uskoa ja taisin jopa väittää, että tämän on pakko olla huijausta tai joku myyntijuoni. Voitto tuntui erityisen mukavalta, sillä minulla oli syntymäpäivä vain päivää aikaisemmin. Tämä auto oli varmaan sitten myöhäinen syntymäpäivälahja, Taipale naurahtaa.

Avomallinen ja automaattivaihteilla varustettu valkoinen Volkswagen Beetle Cabriolet Design pääsi Taipaleen käyttöön heti kun avaimet oli luovutettu. Uusi auto oli Taipaleelle mieluinen yllätys ja tuli tarpeeseen.

-          En ole aikaisemmin voittanut mitään näin suurta. Lisäksi vanha autoni vetelee viimeisiään, joten onhan se mukava voittaa uusi. Uskon, että tulen tekemään Beetlellä ainakin muutaman kesäreissun, Taipale suunnittelee.

Osa Lidlin suurinta kampanjaa

Narinkkatorilla luovutettu Beetle oli jo viides Lidl Suomen arpoma auto. Aikaisemmin autoja on jaettu Lidlin joulu- ja 10-vuotiskampanjoiden yhteydessä. Auton arvonta liitettiin mukaan neljättä kertaa järjestettävään Grillimaisteri-kampanjaan, josta on kasvanut Lidl Suomen suurin vuosittainen kampanja.

-          Kyse on mittavasta markkinointikampanjasta joka näkyy vahvasti myymälöissämme ja mainonnassa. Kampanja on kasvanut vuodesta toiseen: esimerkiksi Grillimaisteri-tuoteperhe sai tänä vuonna kymmeniä uusia jäseniä, ja Grillimaisteri-kiertueen finaali ylitti kaikki odotukset, kertoo Lidl Suomen ostojohtaja Timo Hansio.

Tänä vuonna Grillimaisteri-kampanjan mainoskomboon kuuluu myös MTV3-kanavalla nähtävä kesäsarja Hansin Grillibileet, jossa nyt arvottu Beetle kuljettaa Hansia ja hänen julkkisvieraitaan.

-          Hans piti 300 ajokilometrin aikana avo-Beetleä kuin kukkaa kämmenellä ja hoiti testiajon kuninkaallisella tyylillä. Toivotan voittajalle mukavia ja turvallisia ajokilometrejä, Hansio summaa.

Anna Rissanen, viestintäassistentti, Lidl Suomi Ky, 09 2345 6405, media@lidl.fi

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa Lidl-myymälöitä on tällä hetkellä 141 Hangosta Sodankylään. Lidl Suomi Ky työllistää yli 4000 henkilöä, joille on tarjolla etenemis- ja uramahdollisuudet sekä Suomessa että ulkomailla. Lidl sai alkunsa Lounais-Saksassa 1930-luvulla perustetusta Lidl & Schwarz -yhtiön elintarviketukkuliikkeestä. Ensimmäiset Lidl-myymälät perustettiin 1970-luvulla ja kansainvälinen laajentuminen alkoi 1990-luvulla. Lidlin toiminta perustuu selkeään ja yksinkertaiseen konseptiin, joka mahdollistaa tuotteiden korkean laadun ja edullisen hinnan yhdistelmän. Lidl-myymälöitä on lähes kaikissa Euroopan maissa, joissa kaikissa Lidl toimii itsenäisinä tytäryhtiöinä. Ensimmäiset Lidl-myymälät Suomessa avattiin 29.8.2002.