Kiloja kyttäävä Ragnar ulos BB-talosta

Big Brotherin häätöäänestykseen päätyivät tällä viikolla virolaistaustaiset Kätlin ja Ragnar. Peliyhtiö Unibet uskoo, että sunnuntaina suorassa Big Brother Talk Showssa talon joutuu jättämään asukkaiden linjoja vahtiva Ragnar.

Unibet antaa Ragnarin häädölle voittokertoimen 1,15. Meikkaamista syömisen sijaan suosiva Kätlin olisi Unibetin mukaan jäämässä taloon, Kätlinin lähdön kerroin on 4,25. Kätlin ja Ragnar ovat molemmat selvinneet aikaisemmin häätöäänestyksistä, mutta nyt virolaiset joutuvat ensi kerran ottamaan mittaa toisistaan. Talon voittajasuosikki on edelleen Sampo kertoimella 3,25. Heti perässä tulevat Sami ja nousun tehnyt Esa A molemmat kertoimella 6,50. Unibetin kertoimet Finnish Big Brother 2009 Kuka äänestetään pois seuraavaksi? Ragnar 1,15 Kätlin 4,25 Kuka voittaa Big Brotherin 2009? Sampo 3,25 Sami 6,50 Esa A 6,50 Kätlin 8,00 Nino 8,00 Toni 10,00 Justiina 12,00 Minna 15,00 Esa J 15,00 Dana 25,00 Marko 30,00 Aso 30,00 Ragnar 50,00