KitchenAid esittelee joulun hittivärin: Pebbled Palm

Viikot ja kuukaudet vaihtuvat kovaa tahtia, ja joulu on jo aivan kulman takana. Sen kunniaksi KitchenAidin 4,8 l Artisan-yleiskone on saanut uuden mattaisen vihertävän ulkoasun. Pebbled Palmin katseen vangitseva syvä väri sekä karhea, valurautaa oleva materiaali pitävät huolen, että joulutunnelma näkyy ja tuntuu myös keittiössäsi.

Vaikuttava lisäkoriste

Tiedämme, että KitchenAid-kotikokkien into ruoanlaittoon kumpuaa heidän rajattomasta luovuudestaan. Haluammekin ruokkia tätä luovuutta tuomalla markkinoille kaksi uutta keraamista kulhoa, joissa jouluteema näkyy niin ikään vahvasti. Kulhoja koristavat kultaiset männynoksat ja jouluisat marjat sekä upea symmetrinen havupuu -kuvio. Pebbled Palm värinen yleiskone yhdistettynä jouluteemaisiin keraamisiin kulhoihin luo keittiöön tunnelmaa ja houkuttelee valmistamaan valloittavia joulun herkkuja.

Harras joulunajan aamiainen alkaa lämpimällä kahvi- tai teekupillisella

Kuuma kahvi- tai teekuppi on omiaan houkuttelemaan synkän vuodenajan väsyttämän perheenjäsenen yhteisen aamiaispöydän ääreen. Pebbled Palm värinen 1,5 l Artisan -vedenkeitin keittää suuremmallekin joukolle teevedet kaikessa hiljaisuudessa.

Tunnelmallisen aamiaishetken viimeistelee KitchenAidin Pebbled Palm värinen Artisan-leivänpaahdin. Leivänpaahtimessa on kaksi aukkoa leiville ja peräti kuusi eri paahtoastetta, jotka varmistavat, että kaikki perheenjäsenet saavat leipänsä juuri omien mieltymystensä mukaisina. Tällä 1 600 watin leivänpaahtimella onnistuu kaikki, mitä leivänpaahtimelta vain voi toivoa: sulatat, lämmität, pidät lämpimänä, uudelleenlämmität ja valmistat bageleita tai crumpetteja käden käänteessä.

Vedenkeitin ja leivänpaahdin Pebbled Palm värissä tulevat myyntiin syys-lokakuussa 2019.

Tiedustelut ja kuvapyynnöt: kitchenaid-pbm@bcw-global.com

KitchenAid
Lanseerattuaan legendaarisen yleiskoneensa vuonna 1919 ja ensimmäisen tiskikoneensa vuonna 1949, KitchenAid on vaalinut ikonista perintöään luomalla täydellisen tuotelinjan, joka on suunniteltu intohimoisille ruoanvalmistajille. Tänä päivänä KitchenAid-tavaramerkki tarjoaa kaiken tarvittavan hyvin varusteltuun keittiöön. KitchenAid juhlii satavuotista taivaltaan vuonna 2019 ja on osa Whirlpool Corporation -konsernia. Whirlpool on maailman suurin kodinkoneiden valmistaja ja vuonna 2017 sen vuotuinen liikevaihto oli noin 21 miljardia dollaria (USD). Whirlpoolilla on 92 000 työntekijää sekä 70 tehdasta ja tutkimuskeskusta ympäri maailman. Yhtiöön kuuluu Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit sekä muita suuria tavaramerkkejä, jotka toimivat maailmanlaajuisesti. Whirpool Corporationin Euroopan keskusyksikkö sijaitsee Perossa, Italiassa. https://www.kitchenaid.fi/