KitchenAid esittelee ylivertaisen tehosekoittimen: koe Artisan Power Plus -tehosekoittimen voima

KitchenAid Power Plus on suorituskyvyltään markkinoiden tehokkain tehosekoitin kotikäyttöön. Jopa 3,5 hevosvoiman moottorilla saa sekoitettua helposti kaikkea hedelmistä ja pähkinöistä kuitupitoisiin vihanneksiin. Lämpötilasäädettävän kannun ansiosta sekoitetut ainekset voi lämmittää suoraan sekoittimessa vain viidessä minuutissa.

KitchenAid-tuotteet tunnetaan verrattomasta suorituskyvystään, kestävyydestään ja mieleenpainuvasta suunnittelustaan. Nyt ikonisten kodinkoneiden joukkoon liittyy markkinoiden voimakkain tehosekoitin. Vallankumouksellinen Artisan Power Plus -tehosekoitin kohottaa terveystietoiset kuluttajat uusiin korkeuksiin: sillä valmistat parhaiten tuoreet keitot, silkinpehmeät smoothiet ja virkistävät mehut. Uutuustehosekoittimen avulla saat helposti ravinnon, proteiinit ja energian, jota tarvitset ruuasta. Hedelmien, vihannesten ja jään lisäksi se prosessoi helposti kaikenlaiset jyvät ja pähkinät jauhoiksi, joten voit vaivatta valmistaa herkkuja vaikkapa manteleista tai kaurasta. Jos haluat lisätä ruokavalioosi terveellisiä, ravinteikkaita ruoka-aineita helposti ja nopeasti, on tämä tehosekoitin juuri tarvitsemasi terveystuote.

Kuumia keittoja, kylmiä smoothieita

KitchenAid Artisan Power Plus -tehosekoitin tarjoaa parhaan laadun, suorituskyvyn ja tulokset. Tehosekoittimeen kuuluu huipputeholtaan jopa 3,5 hevosvoiman moottori, itsepuhdistava ohjelma sekä kymmenen vuoden takuu. Lisäksi siinä on lämpöä säätelevä sekoituskannu, joka lämmittää sekoitetut ainekset vain viidessä minuutissa ja pitää kuumat keitot ja kastikkeet lämpiminä. Samalla kannu pysyy kuitenkin viileänä koskettaa.

Kaikki kaipaamasi nopeudet

Raskaansarjan moottorinsa, edistyneen moottorinhallintajärjestelmänsä ja dynaamisen sekoitustekniikkansa ansiosta tämä tehokas kone sekoittaa vaivatta mitä vain aina jäisistä hedelmistä ja pähkinöistä kuitupitoisiin vihanneksiin. Mitä sitten valmistatkin, voit valita sopivimman sekoitusnopeuden 1 ja 11 väliltä. Valittavana on myös kolme koostumuksen huomioivaa valmista ohjelmaa: smoothiet, mehut tai keitot. Power Plus -tehosekoittimeen kuuluvat lisäksi sykäys- ja vahvistustoiminnot, joita voit käyttää tarpeen mukaan. Näin saat helposti säädettyä sopivimmat asetukset sekä juuri oikean sekoitusnopeuden terveellisille suosikkiresepteillesi. Kaipasivat ainekset sitten hidasta sekoitusta matalalla teholla tai nopeaa sekoitusta erityisvahvalla teholla, tällä tehosekoittimella onnistut löytämään juuri sopivan voimakkuuden.

Lisätietoa:

Mediayhteydet Suomessa: kitchenaid-pbm@bm.com

KitchenAid
Lanseerattuaan legendaarisen yleiskoneensa vuonna 1919 ja ensimmäisen tiskikoneensa vuonna 1949, KitchenAid on rakentanut näiden ikonisten perintöjen päälle luodakseen täydellisen tuotelinjan, joka tarjoaa ammattimaista suorituskykyä ja on suunniteltu intohimoisille kulinaristeille. KitchenAid-tavaramerkki juhli 90-vuotissyntymäpäiväänsä vuonna 2009 ja on osa Whirlpool Corporation -konsernia. Whirlpool on maailman suurin kodinkoneiden valmistaja ja vuonna 2014 vuotuinen liikevaihto oli noin 20 miljardia dollaria (USD). Whirpoolilla on 100 000 työntekijää sekä 70 tehdasta ja tutkimuskeskusta ympäri maailman. Yhtiöön kuuluu Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, Hotpoint ja muita suuri tavaramerkkejä yli 170 maassa. Whirlpool Corporationin Euroopan keskusyksikkö sijaitsee Comeriossa, Italiassa. www.kitchenaid.fi