Kivipese Jeans Kyllönen ja voita matka Valenciaan

Unibet Poker tarjoaa suomalaisasiakkailleen mahdollisuuden päästä pelaamaan Unibet Open Valencia –liveturnaukseen lokakuussa. Unibetin pro-pelaajan Jens "Jeans" Kyllösen nimikkoturnaus Kivipese Jeans Kyllönen starttaa jälleen tänään keskiviikkona. Jens Kyllönen (alias: Jeanss89) pelaa turnauksessa kuutena peräkkäisenä keskiviikkona. Turnauksissa on jaossa kaksi yli 2750 euron arvoista matkapakettia Unibet Open -liveturnaukseen Valenciaan.

Kivipese Jeans Kyllönen -turnaus pelataan 18.8.-22.9. joka keskiviikko alkaen klo 20.00 Suomen aikaa. Turnauksen takuupotti on 500€ ja buy-in 20€.

Viikoittaisen rahapotin lisäksi pelaajat pelaavat myös arvokkaista ranking-pisteistä. Viiden viikon pituisen turnaussarjan paras pelaaja voittaa automaattisesti matkapaketin Unibet Open Valencia -liveturnaukseen.

Kaksikymmentä ranking-listan seuraavaksi parasta pelaajaa kutsutaan mukaa erikoiskarsintaturnaukseen. Erikoiskarsinnan paras pelaaja voittaa myös 2750 euron arvoisen paketin Valenciaan.

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. 44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com