Kristian Sohlberg: Daniel Sordo yllätysvoittoon Saksan armottomilla teillä

Tommi Mäkinen Racingin tiimissä rallin SM-sarjassa ajava Kristian Sohlberg toimii peliyhtiö Unibetin asiantuntijana tämän kauden MM-ralleissa. Sohlberg uskoo, että haastavissa olosuhteissa ajettavassa Saksan MM-rallissa nähdään tiukka voittotaistelu, joka päättyy Citroënin Daniel Sordon juhliin. Unibet tarjoaa Sordon voitolle loistavaa kerrointa 12,00.

Kauden yhdeksäs MM-ralli ajetaan Trierissä, Saksassa. Edessä on todella mielenkiintoinen ja varmasti tapahtumia tarjoava taistelu. Rallissa ajetaan erittäin vauhdikkailla viinitilojen teillä sekä aina niin vaikealla armeijan harjoitusalueella, jonka pätkät ovat koko MM-sarjan haastavimmat. Saksan teillä pienimmätkin virheet kostautuvat varmasti, ja mikäli on märkää, rallista tulee kuskeille vielä vaikeampi.

Saksassa ei monen mielestä ole kuin yksi ennakkosuosikki, Sebastian Loeb, joka on voittanut rallin joka kerta. En kuitenkaan nosta häntä ainoaksi suosikiksi. Loeb on vahvasti matkalla kohti seitsemättä maailmanmestaruuttaan, ja hänelle riittävät varmat pisteet. Petter Solberg ajoi Suomessa erittäin hyvin. Itsevarma ja rento olemus on aina merkki siitä, että nyt mennään eikä meinata. Daniel Sordo vaihtoi viimein kartturia, ja on hauska nähdä, miten se vaikuttaa hänen nopeuteensa. Sordo on vahva kuski asfaltilla, ja luulenkin hänen olevan voittotaistelussa vahvimmin mukana.

Suomalaisista Mikko Hirvonen on ajanut Saksassa hyvin. Mikäli on täysin kuivaa, en kuitenkaan usko, että auton vauhti riittää, valitettavasti! Sama juttu Jari-Matti Latvalalla, vaikka itseluottamus on huiman voiton jälkeen varmasti korkealla. Kimi Räikköselle taas yksi uusi ralli. Ei todellakaan mikään helppo, mutta luulen hänen silti tekevän kauden parhaan tuloksensa. Jo Bulgariassa Kimi ajoi kokemukseensa nähden uskomattoman hyviä aikoja, mutta hän sortuu edelleen pieniin virheisiin, jotka liittyvät nuotin kuuntelemiseen ja siitä ajamiseen.

Krissen veikkaus Saksan MM-ralliin:

1. Daniel Sordo
  2. Sebastian Loeb
  3. Petter Solberg
  4. Francois Duval
  5. Sebastian Ogier
  6. Kimi Räikkönen

Lue lisää Krissen mietteitä osoitteessa www.unibet.com.

Unibetin kertoimet
Saksan MM-ralli 20.8.2010
Kuka voittaa?

Loeb, S 1,30
Hirvonen, M 8,00
Ogier, S 10,00
Latvala, J-M 12,00
Sordo, D 12,00
Solberg, Petter 18,00
Duval, F 25,00
Räikkönen, K 50,00

Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. 44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,7 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com