Kristian Sohlberg: Ogier kaahaa sensaatiovoittoon Portugalissa

Tommi Mäkinen Racingin tiimissä rallin SM-sarjassa ajava Kristian Sohlberg toimii peliyhtiö Unibetin asiantuntijana tämän kauden MM-ralleissa. Tänä vuonna MM-ralleissa nähdään mukana myös Kimi Räikkönen! Sohlberg uskoo, että Portugalin rallissa nähdään yllätysvoitto, kun kauden komeetta Sebastian Ogier kurvailee ensimmäisenä maaliin. Unibet tarjoaa Ogierin voitolle makeaa kerrointa 8,00.

Kauden kuudes MM-ralli ajetaan Portugalissa. Viime vuoden rallista on varmasti parhaiten muistissa Jari-Matti Latvalan paha ulosajo, jossa hän pyörähteli rinnettä alas toistakymmentä kertaa. Edellinen ralli Uudessa-Seelannissa oli todella tapahtumarikas, ja Latvalan upea voitto ratkesi vasta viimeisellä erikoiskokeella. Portugalista odotan jälleen tasaista rallia. Taistelu ja riskien otto tulevat olemaan todella kovalla tasolla, eikä pieniinkään virheisiin ole varaa. Sebastian Loeb auraa tietä, mutta pystyy taas hyvään suoritukseen. Latvala sai voitostaan lisää itseluottamusta, ja ottaa jälleen pisteitä tallilleen. Mikko Hirvosen ajo ei suju kovin hyvin tällä hetkellä: mies yrittää liikaa, eivätkä auton säädötkään ole täysin kohdallaan. Mutta Mikko pystyy taistelemaan voitosta, jos ralli lähtee hyvin liikkeelle. Kimi Räikkönen palaa puolestaan lähtöviivalle yhden kisan tauon jälkeen. Uskon hänen parantavan edelleen vauhtiaan, ja ero kärkeen pienenee. Portugalissa nähdään kuitenkin yllätysvoittaja. Sebastian Ogier jatkaa nousukiitoaan kohti ensimmäistä MM-voittoaan. Kaksi edellistä rallia ovat olleet jo niin lähellä, ja uskon, että nyt natsaa! Krissen voittajaveikkaus: 1. Ogier 2. Hirvonen 3. Latvala 4. P Solberg 5. Loeb 6. Räikkönen 7. Sordo 8. H Solberg 9. Wilson Unibetin kertoimet 27.5.2010 Portugalin MM-ralli Kuka voittaa? Loeb, S 1,70 Hirvonen, M 4,50 Solberg, P 5,50 Ogier, S 8,00 Latvala, J-M 8,00 Sordo, D 15,00 Solberg, H 80,00 Östberg, M200,0 Wilson, M 250,0 Räikkönen, K 300,0 Villagra, F 300,0 Kaikki kertoimet https://www.unibet.com/betting/