Lady Gaga ylivoimainen BRIT Awards -gaalassa tänään

BRIT Awards -palkintogaala järjestetään tänään Earls Courtilla Lontoossa. Peliyhtiö Unibet uskoo, että Lady Gaga on ylivoimainen sekä parhaan kansainvälisen naisartistin että parhaan kansainvälisen albumin sarjassa.

Unibet antaa Lady Gagalle parhaana naisartistina kertoimen 1,20 ja supertähden albumille kertoimen 1,50. Naisartistien kategoriassa Gagan niskaan hengittää Rihanna kertoimellaan 7,50. Parhaan kansainvälisen albumin tittelistä kisaa myös Black Eyed Peas albumillaan The End, joka saa Unibetilta kertoimen 3,00. BRIT Awards on yksi maailman arvostetuimmista musiikkigaaloista, joka järjestetään jo 30. kertaa. Robbie Williams on yksi tämäniltaisen shown pääesiintyjistä. Unibetin kertoimet Paras brittiläinen albumi Florence & the Machine – Lungs 1,25 Kasabian - West Ryder Pauper Lunatic Asylum 4,00 Lily Allen - It’s Not Me, It’s You 8,00 Dizzee Rascal - Tongue n’Cheek 20,00 Paolo Nutini - Sunny Side Up 25,00 Paras brittiläinen yhtye Kasabian 1,50 Muse 2,75 JLS 12,00 Doves 18,00 Friendly Fires 25,00 Paras kansainvälinen albumi Lady Gaga - The Fame 1,50 Black Eyed Peas - The End 3,00 Jay-Z - The Blueprint 3 6,00 Empire of the Sun - Walking on a Dream 10,00 Animal Collective - Merriweather Post Pavilion 30,00 Paras kansainvälinen naisartisti Lady Gaga 1,10 Rihanna 7,50 Shakira 15,00 Ladyhawke 25,00 Norah Jones 30,00 Paras kansainvälinen miesartisti Jay-Z 1,15 Michael Buble 5,00 Eminem 10,00 Bruce Springsteen 15,00 Seasick Steve 20,00 Kaikki kertoimet: https://fi.unibet.com/betting/