Lapin pelimies ulos Big Brother -talosta

BB-häätöäänestyksessä ovat tällä viikolla Toni, Iida, Antti ja Stephania. Peliyhtiö Unibet uskoo, että talosta häädetään seuraavaksi kuumia öitä Iidan kanssa viettänyt Toni.

Unibet uskoo, että sunnuntain suorassa Big Brother Talk Showssa talon jättää rovaniemeläinen Toni, joka on avoimesti pelehtinyt häätöäänestykseen joutuneen Iidan kanssa petipuuhien merkeissä. Unibet antaa Tonin häädölle kertoimen 1,85. Petikumppani Iidan lähdölle Unibet antaa kertoimen 3,00. Unibet uskoo edelleen Esa A:n keräävän voittopotin tämän vuoden Big Brotherissa. Unibet antaa Esa A:n voitolle kertoimen 2,40. Esa A:n kintereillä roikkuu Kätlin kertoimella 3,00. Unibetin kertoimet Suomen Big Brother 2009 Kuka äänestetään pois seuraavaksi? Veto mitätöidään mikäli kaksi tai enemmän asukkaista häädetään talosta. Toni 1,85 Iida 3,00 Antti 3,25 Stephania 8,50 Kuka voittaa Big Brotherin 2009? Muiden kertoimet pyynnöstä. Esa A 2,40 Kätlin 3,00 Aso 8,00 Sampo 8,50 Dana 10,00 Sami 10,00 Saranna 20,00 Stephania 25,00 Antti 30,00 Toni 50,00 Iida 50,00