Lotalle ja Tuijalle lähtöpassit BB-talosta

Sunnuntaina Big Brother -talon joutuu jättämään suorassa Big Brother Talk Show'ssa kaksi asukkia. Häätöuhan alla ovat Tuija, Lotta, Nino ja Kätlin. Peliyhtiö Unibet uskoo, että seuraavaksi talosta lähtevät häätöäänestykseen joutumisensa raskaasti ottanut Lotta sekä laihuusjutuillaan muita asukkaita ärsyttänyt Tuija.

Unibet antaa Tuijan ja Lotan häädölle voittokertoimen 2,2. Unibetin kertoimien mukaan talosta lähtee sunnuntaina todennäköisimmin kaksi naista, sillä Kätlinin ja Tuijan lähtö saa Unibetiltä kertoimen 3,75 ja Kätlinin ja Lotan lähtö 5,0. Slummielämää vihaavan Ninon BB-elämä jatkunee vielä ainakin viikon, sillä Unibet antaa Ninon ja Tuijan lähdölle kertoimen 5,5, Ninon ja Lotan lähdölle kertoimen 6,5, ja Ninon ja Kätlinin lähdölle puolestaan kertoimen 15,0. Talon voittajasuosikki on edelleen Sampo kertoimella 4. Hänen kannoillaan ovat Sami kertoimella 5 ja Kätlin sekä nopeasti kirinyt Esa A kertoimella 7,5. Unibetin voittokertoimet Big Brother 2009 Ketkä äänestetään pois seuraavaksi? Tuija & Lotta 2,20 Kätlin & Tuija 3,75 Kätlin & Lotta 5,00 Nino & Tuija 5,50 Nino & Lotta 6,50 Nino & Kätlin 15,00 Kuka on vuoden 2009 BB-voittaja? Sampo 4,00 Sami 5,00 Kätlin 7,50 Esa A 7,50 Esa J 8,50 Justiina 12,00 Minna 12,00 Nino 12,00 Ragnar 12,00 Lotta 15,00 Dana 20,00 Aso 30,00 Tuija 50,00