Lufthansalle uusi Suomen maajohtaja

Marek Kuchta on aloittanut Helsingissä uusissa tehtävissä.

Lufthansa on nimittänyt Marek Kuchtan Lufthansan Suomen maajohtajaksi. Hän vastaa Suomen myynti- ja markkinointitoimista. Marek Kuchta on aloittanut uusissa tehtävissään Helsingissä maanantaina 1.2.2010 ja odottaa innolla pääsevänsä vastaamaan Lufthansan Suomen toiminnoista sekä vaikuttamaan kehitykseen markkinoilla. Ennen siirtymistä uusiin tehtäviinsä Suomessa Marek Kuchta vastasi Lufthansan myynnistä ja toiminnoista Serbiassa, Makedoniassa, Montenegrossa ja Kosovossa. Hän oli myös vastuussa SWISS:n toiminnoista samalla alueella. Belgradissa Marek johti Lufthansan ja SWISS:n myynnin ja toimintojen kehittämistä erittäin menestyksekkäästi. ”Hän oli erittäin pidetty sekä johtajana että tiimityöskentelijänä”, kertoo Lufthansan Skandinavian, Suomen ja Baltian toimitusjohtaja Harro Julius Petersen. ”Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme toivottaa Marek Kuchtan tervetulleeksi Suomeen, ja olen varma, että hän suhtautuu tulevaisuuden haasteisiin innolla jatkaessamme Lufthansan menestystä Suomessa.” Marek Kuchta korvasi tehtävässä Frank van den Steenin, joka toimi menestyksekkäästi Lufthansan Suomen maajohtajana viiden vuoden ajan. Frank van den Steen on siirtynyt muihin tehtäviin Lufthansa-konsernissa.